Intirzierile nepermise la emiterea facturilor pentru consumul de gaze naturale, le-au ridicat o serie de intrebari consumatorilor E.ON Gaz. Teama de a nu se trezi debransati de la reteaua de alimentare cu gaze naturale, bacauanii s-au indreptat catre punctele de incasare, insa, incercarile de a achita consumul de gaze s-au soldat de fiecare data cu esecuri. Casieritele le-au recomandat de fiecare data sa astepte acasa factura la gaze. In acelasi timp, conducerea E.ON Gaz, afirma ca procesul de distribuire a facturilor catre clientii companiei se desfasoara in conditii optime. „Nu excludem insa ca din diverse motive, sa apara intirzieri in emiterea facturilor. Compania noastra a implementat un nou sistem de citire si distribuire a facturilor, prin intermediul unui departament specializat. Urmeaza ca in timpul cel mai scurt posibil sa luam masurile de optimizare necesare astfel încit aceasta activitate sa se desfasoare asa cum ne dorim, spre beneficiul tuturor clientilor nostri”, a declarat Corneliu Zait, responsabil PR regional E.ON Gaz Romania. Bacauanii care constata ca nu a primit factura de gaze naturale se pot adresa Centrului de Relatii Clienti al E.ON Gaz din Bacau, str. Vadu Bistritei, nr.40, pentru a sesiza aceasta situatie, respectiv pentru a primi informatiile necesare legate de contravaloarea facturii. „Mentionez ca dupa data scadentei facturii, clientii nostri mai au la dispozitie o perioada de gratie de 30 de zile in care pot achita facturile fara percepere de penalitati”, a adaugat Zait. (Ramona IONESCU)
Lasă un răspuns