Problemele cauzate de ceata curselor aeriene cu plecare din Aeroportul Bacau au dat de lucru comisarilor de la Protectia Consumatorului.
Astfel, in Bacau, ca de altfel in toate aeroporturile din tara, au fost efectuate in aceste zile controale pentru a se vedea daca sint respectate drepturile pasagerilor, conform reglementarilor in vigoare. Rezultatele verificarilor au fost pozitive, in ciuda nemultumirii a numerosi pasageri ale caror curse au fost anulate sau aminate din cauza cetii.
„Avind in vedere conditiile meteo nefavorabile, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului a hotarit efectuarea de controale in aeroporturi pentru a vedea daca sint respectate drepturile pasagerilor prevazute in Regulamentul European 261/2004. In ceea ce ne priveste, am stabilit o echipa de doi comisari care verifica zilnic Aeroportul Bacau.
Am constatat ca societatile comerciale care executa zboruri prin Aeroporul Bacau respecta drepturile consumatorilor. Pasagerii, in cazul anularii de zbor, au fost anuntati in timpul prevazut despre aceasta, oferindu-li-se posibilitatea rambursarii contravalorii biletului sau reprogramarea zborului”, a spus Toader Fratila, comisar sef Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului Bacau.
Traficul pe Aeroportul Bacau s-a normalizat cit de cit
Cursele aeriene programate la plecare de pe Aeroportul International „George Enescu” Bacau au respectat, ieri, graficul de zbor, dupa ce timp de mai multe zile, acesta a fost perturbat din cauza cetii.
„Avioanele care erau programate ieri dimineata au decolat la ora stabilita. Speram ca vremea sa nu afecteze sosirile, astfel incit pasagerii sa fie nevoiti sa aterizeze pe alte aeroporturi”, a declarat Lucian Sion, director tehnic la Aeroportul Bacau.
Cel mai problematice curse de ieri erau cele de dupa-amiaza, sosirea de la Timisoara, la cinci fara un sfert si mai ales cursa de Roma, ce urma sa ajunga la dupa ora 20.00. (Madalina ROTARU, Claudiu TANASESCU)
Lasă un răspuns