Dana Rogoz face parte din prima serie de cursanți a programului artcademy fashion business school – un nou concept de studii superioare în modă lansat în România de CODECS și L’Institut Supérieur Spécialisé de la Mode din Paris (MOD’SPÉ Paris).
Cursurile artcademy® se desfășoară în limba engleză, pe parcursul unui an academic, în fiecare weekend, de vineri până duminică, și acoperă 500 de ore de studiu. La sfârșitul programului, absolvenții vor primi diplome acordate de către MOD’SPÉ Paris și acreditate de către Federația Franceză de Prêt-à-Porter Feminin. Lectorii artcademy sunt practicieni cu experiență, profesioniști din companii precum: Louis Vuitton, Gucci, Balenciaga, Chanel, Guy Laroche, Armani, Nina Ricci, Balmain, Yves Rocher, Chantelle, Etam sau Celio.
„Dincolo de catwalk, glamour sau vedete, industria de modă reprezintă un business uriaș, în care companii foarte mari investesc miliarde de euro în creativitate și în mecanismele care vând această creativitate. Sunt pasionată de tot ce înseamnă fashion și îmi doresc să fiu la curent cu tot ceea ce se întâmplă în acest domeniu iar acum am ocazia să învăț cum funcționează branduri icon din industria de fashion” declară Dana Rogoz.
Prima promoție a programului artcademy® va absolvi cursurile în vara acestui an, urmând ca cea de-a doua serie să înceapă în octombrie. Din primăvară, însă, sub umbrela artcademy vor fi lansate “open weekend ” – cursuri cu o durată de un weekend.
Lasă un răspuns