Astăzi se va derula o nouă rundă de examinare în vederea atestării administratorilor asociațiilor de proprietari din Bacău. Pentru interviurile care vor începe în jurul orei 13,00 sînt programați 20 de administratori de asociații. Aceștia vor trebui să răspundă întrebărilor legate de situația financiară a asociațiilor pe care le conduc, cuantumul datoriilor înregistrate pînă acum față de furnizori, regularitatea cu care au fost achitate facturile, precum și demersurile pe care le-au făcut pentru recuperarea datoriilor de la locatari. „În municipiul Bacău sînt aproximativ 160 de administratori, iar dintre aceștia circa 100 au fost deja la interviul pentru atestare. Vom finaliza atestarea în termenul legal prevăzut de lege”, ne-a declarat Doinița Huțu, inspector de specialitate în Biroul de Administrare a Fondului Locativ din cadrul Serviciului Public de Asistență Socială (SPAS) al Primăriei din Bacău.
Interviurile susținute în fața Comisiei de Examinare reprezintă ultima fază, înaintea obținerii atestării pe post. Pînă acum, nici unul dintre cei 100 de administratori care au ajuns în fața comisiei nu a fost atestat, analiza finală urmînd să se facă după ce și ultimul administrator va fi examinat. Conform legii, atestarea administratorilor trebuie să se realizeze pînă la data de 30 august. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns