BRD a lansat pachetul de servicii e-CLICK, care se adreseaza cu precadere utilizatorilor de internet. Produsele care intra in componenta sa asigura facilitatea desfasurarii tranzactiilor online, cit si protectia acestora si a bunurilor achizitionate cu cardul. Pachetul e-CLICK poate fi comandat online, direct pe site-ul bancii, sau solicitat in agentii.
Asigurarile din pachet protejeaza bunurile si echipamentele electronice portabile achizitonate cu cardul, online si la comercianti si despagubeste convorbirile neautorizate efectuate cu telefonul mobil in cazul furtului. Sint acoperite, de asemenea, operatiunile frauduloase derulate cu cardul pierdut sau furat, inclusiv cheltuielile de refacere de card, chei sau documente. Posesorii unui pachet e-CLICK beneficiaza si de o serie de reduceri si gratuitati: operatiunile de transfer prin serviciile de banca la distanta reduse cu 75%, emitere gratuita a cardului BRD ePayment, comision de gestiune anuala card redus cu 20%, iar lunar prima interogare de sold si retragere de numerar sint gratuite. La achizitionarea unui Pachet e-CLICK, clientul intra automat in Programul de Fidelitate atasat cardului BRD ePayment. Timp de o luna de la lansare, pina pe 1 august, clientii vor primi de doua ori mai multe puncte de loialitate pentru cumparaturile online realizate in cele peste 1.900 de magazine online care folosesc solutia ePayment. Utilizind punctele de fidelitate, se obtin reduceri de pina la 20% la noi cumparaturi în magazinele online partenere. (Petru DONE)
Lasă un răspuns