CEC Bank a lansat serviciul de Phone Banking – TeleCEC, dedicat clienților persoane fizice. TeleCEC facilitează accesul clienților la produsele și serviciile băncii prin utilizarea telefonului drept canal alternativ de acces de la distanță. Accesul la Serviciul TeleCEC se face prin apelarea numărului de telefon 004.021.211.11.11, taxabil în regim normal, în funcție de furnizorul de telefonie. Serviciul este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 9,00 – 19,00.
Clienții CEC Bank au, astfel, acces la plăți intrabancare și interbancare în lei către conturile proprii sau ale altor titulari, la plăți în lei către Trezoreria Statului, la plăți de facturi către furnizorii de utilități, la plăți intrabancare și interbancare în valută, la constituire și lichidare de depozite și la operațiuni de schimb valutar la curs ferm.
Serviciul TeleCEC este accesibil tuturor clienților CEC Bank care au semnat un contract în acest sens și care dețin un cont curent în lei deschis la bancă. Pentru accesarea serviciului, clienții trebuie să comunice, telefonic, un cod de autorizare generat de dispozitivul de autentificare alocat de bancă (digipass sau token, sub formă de card bancar) și să cunoască răspunsurile la întrebările de securitate.
„Avantajele – ne-a declarat Radu Grațian Ghețea, președintele CEC Bank – sunt economia de timp, accesibilitatea, disponibilitatea și, nu în ultimul rând, costurile minime prin tranzacții intrabancare gratuite și comisioane în cazul transferurilor interbancare reduse cu 30%.”
Petru DONE
Lasă un răspuns