Arçelik, compania mamă a Beko, Grundig și Arctic, a fost desemnată printre primele trei companii în cadrul premiilor Real Leaders Eco Innovation Awards pentru prima sa mașină de spălat rufe din lume cu tehnologia FiberCatcher® integrată.
Real Leaders a lansat la începutul lunii iulie premiile inaugurale Eco Innovation Awards pentru comunitatea sa globală cu impact social. Arçelik, compania mamă a 12 mărci de electrocasnice de top, printre care Beko, Grundig și Arctic, a ocupat locul al treilea în Top 50 pentru prima mașină de spălat rufe din lume cu tehnologia FiberCatcher® integrată.
Premiile Real Leaders Eco Innovation Awards recunosc produsele, proiectele și inițiativele care contribuie în mod activ la o planetă mai sănătoasă și celebrează realizările care au un impact asupra mediului. Lucrările au fost evaluate în funcție de creativitate, inovație, originalitate și impact măsurabil, precum și de capacitatea lor de a contribui la rezolvarea unei provocări de mediu.
Combină frigorifică Beko – oferte
O temă cheie este reprezentată de microfibrele sintetice, care sunt cel mai răspândit tip de microplastice găsite în apă și contribuie la aproximativ 33% din microplasticele din ocean. Pentru a combate valul în creștere al deșeurilor microplastice, Arçelik a dezvoltat tehnologia inovatoare FiberCatcher®. Mașinile de spălat cu tehnologia FiberCatcher® includ primul sistem integrat de filtrare a microfibrelor sintetice din lume care reține până la 90% din fibrele sintetice eliberate de haine, contribuind la protejarea căilor navigabile, a oceanelor și a vieții marine. În plus, fiecare mașină de spălat FiberCatcher® fabricată dintr-o cuvă din PET reciclat conține până la 60 de sticle reciclate pentru a reduce deșeurile de plastic.
„Suntem onorați de faptul că Real Leaders ne recunoaște inovația și ne bucurăm să ne aflăm în compania colegilor noștri premianți”, a explicat Hakan Bulgurlu, CEO al Arçelik. „Criza climatică este cea mai presantă problemă a timpurilor noastre și avem nevoie de soluții creative și inovatoare și de acțiuni de colaborare pentru a asigura un viitor durabil. Tehnologia noastră FiberCatcher® este o inovație în premieră mondială pentru a preveni scurgerea deșeurilor de fibre sintetice în cursurile de apă și demonstrează angajamentul nostru de a dezvolta soluții eficiente și concrete pentru unele dintre cele mai mari provocări de mediu, precum și de a încuraja pe alții să aibă un stil de viață mai durabil.”
Mașină de spălat Beko – oferte
Despre Arçelik
Cu peste 40.000 de angajați la nivel mondial, operațiunile globale ale Arçelik includ filiale în 52 de țări și 28 de unități de producție în 9 țări și 12 mărci (Arçelik, Beko, Grundig, Blomberg, ElektraBregenz, Arctic, Leisure, Flavel, Defy, Altus, Dawlance, Voltas Beko). În calitate de a doua mare companie europeană de aparate electrocasnice de uz casnic după cota de piață (pe baza volumelor), Arçelik a realizat o cifră de afaceri consolidată de 6,5 miliarde de euro în 2021. Cele 28 de centre și birouri de cercetare și dezvoltare și de proiectare ale Arçelik din întreaga lume găzduiesc peste 2.200 de cercetători și mai mult de 3.000 de cereri de brevete internaționale până în prezent.
Combină frigorifică Beko – oferte
În 2021, Arçelik a obținut pentru al treilea an consecutiv cel mai mare punctaj în categoria DHP Household Durables în cadrul Dow Jones Sustainability Index al S&P’s Global Corporate Sustainability Assessment. Datorită poziției sale de lider în domeniul sustenabilității și a foii de parcurs credibile de decarbonizare pentru a ajunge la zero net, Arçelik a devenit prima și singura companie din industria sa care a primit sigiliul Terra Carta din partea Alteței Sale Regale Prințul de Wales.
Mașină de spălat Beko – oferte
Despre Beko
Beko este marca internațională de electrocasnice a Arçelik, un producător multinațional de electrocasnice care operează 12 mărci și are peste 40.000 de angajați în întreaga lume. Beko este una dintre primele trei mărci de electrocasnice din Europa. Marca este sponsorul echipei de baschet masculin Fenerbahçe și furnizorul oficial al Campionatului European de League of Legends (LEC). Beko se concentrează de ani de zile pe un stil de viață sănătos, sensibilizând și dezvoltând produse care fac posibilă și convenabilă o viață sănătoasă. Misiunea brandului Beko este „o viață sănătoasă este posibilă doar pe o planetă sănătoasă”. Beko se angajează să protejeze planeta prin proiectarea și fabricarea de produse eficiente din punct de vedere energetic și prin investiții în eficiența resurselor în producție.
Lasă un răspuns