Dezvoltatorii brandului Pambac și-au propus să transforme „cu 180 de grade” rețeaua de magazine a companiei și a început cu deschiderea primului „PambacCaffe – Cofetărie. Patiserie. Gust și fantezie!”. Evenimentul a avut loc vineri, 25 octombrie, în fosta locație a magazinului Pambac de pe Strada Războieni 10, unde a funcționat până acum un simplu magazin din rețea.
Pâinea și cafeaua fac, de vineri, casă bună în PambacCaffe, un loc pe care inițiatorii proiectului modernizării rețelei de magazine ale companiei din Bacău l-au vrut și util, dar și intim. Clienții obișnuiți ai magazinului de pe Războieni care i-au trecut vineri pragul au avut, se înțelege, un mic șoc, pentru că în locul vechilor rafturi și tejghele au găsit și un magazin de pâine și produse de patiserie, dar și o cafenea. Zugrăvită în culori pastel, în nuanțe de maro desigur, incinta PambacCaffe poate fi asemuită și cu bucătăria bunicilor, dar și cu un Cafe Trotoar, în care jinduiești după mirosul de pâine coaptă sau poți savura aroma unei cafele pe cinste. Iar pentru ca tonul dat de decoratorii incintei să fie profund, tot peretele din fața călușeilor pe care stau băutorii de cafea s-a transformat într-o pagină de istorie a Bacăului, sintetizând în imagini vechi și noi devenirea în timp a urbei. „Și oferta din PambacCaffe – spune directorul de marketing al companiei băcăuane, Tatiana Șoldeanu – își propune să împletească armonios produsele deja clasice cu tentații noi și irezistibile din categoriile pâine, patiserie și cofetărie. În noua locație, copiii, părinții și bunicii sunt invitați să-și depene poveștile de peste zi, în timp ce savurează cea mai nouă prăjitură Pambac cu ciocolată, alături de un ceai aromat, o cafea fierbinte sau un suc natural de mere, după gust și preferințe.” Oferta de specialități marca Pambac va fi întregită de bunătăți de casă din categoriile dulceață și zacuscă, pregătite la foc de lemne, și de sucurile naturale fabricate din fructe românești.
Pambac a lucrat la noul concept de magazine cu un consultant străin și vizează ca până la sfârșitul anului să remodeleze patru dintre cele 13 unități operaționale. Investiția este cuprinsă între 20.000 și 30.000 de euro pe magazin. „Prin proiectul de modernizare a magazinelor – spune Cătălin Grigoriu, directorul general al Pambac -, ne dorim să facem un pas hotărât în direcția diferențierii de alți retail-eri de tip convenience. Am optat pentru specializarea rețelei pe categoriile care aparțin ariei noasțre de expertiză: panificație, patiserie și cofetărie.”
Deschiderea primului PambacCaffe v-a fi marcată, până duminică, 27 octombrie, de o ofertă promoțională de 10% reducere de preț la toate produsele (cu excepția produselor de tutun). Promoția va putea fi accesată prin prezentarea unui voucher care va fi împărțit în căsuțele poștale ale vecinilor locației.
Pambac este lider pe piața băcăuană de panificație și are o tradiție de 45 de ani în morărit și panificație. Compania deține brandurile Pambac, Grania, Gata și Flavora, cu care ocupă cote de piață situate în Top 3 național la produsele paste făinoase, făină și mălai și comercializează produse industriale de morărit și amelioratori pentru procesatorii din România.
Lasă un răspuns