Compania Lidl Romania deschide, astazi, 30 ianuarie, magazinul din Onesti. Situat pe strada Ciresoaia, in zona vechii fabrici de stica, magazinul este al saselea in judet in reteaua Lidl, dupa cele trei din Bacau si cite unul in Onesti, Moinesti si Buhusi. In vara anului trecut, Lidl a rebrenduit oficial magazinele sale sub noua marca, dupa ce a preluat reteaua Plus. In toata tara, Lidl ajunge, astazi, la 123 de magazine.
Magazinul din Onesti a fost prezentat, la sfirsitul saptaminii trecute, autoritatilor locale, reprezentantilor unor institutii si ai mediului de afaceri din judetul Bacau si ziaristilor. „Magazinul va servi populatia unui intreg cartier – ne-a declarat primarul mnunicipiului, Emil Lemnaru -, locuitori care aveau nevoie de un nou supermarket care nu difera cu nimic de ce este mai bun in Occident. Cred ca magazinul va functiona la cei mai buni parametri, care se regasesc in tehnologiile promovate, astazi, in tarile avansate. Noi, onestenii, ca toti romanii dealtfel, traversam o perioada grea, dar specialistii in marketing au analizat posibilitatile financiare ale oamenilor din zona. Am convingerea ca, din acest punct de vedere, lucrurile vor merge pe un fagas bun, ca marele complex industrial de la noi, care este Rafo, va reporni, iar forta de cumparare a onestenilor va reveni la nivelul anilor anteriori. Oricum, asemenea magazine au oferte pentru toate gusturile si pentru toate pungile”.
Pentru prima oara intr-un asemenea sistem comercial, Lidl deschide in magazin si o mica brutarie si patiserie, pentru produse proaspete.
Din luna octombrie, cu ocazia inaugurarii primelor 11 noi magazine, Lidl a lansat si prima sa campanie de imagine, axata pe evidentierea specificurilor regionale din portofoliul sau de articole. Campania se deruleaza in toate mediile de informare, atit in Romania, cit si in Polonia, Cehia si Slovacia.
Lidl va continua investitiile in Romania, in paralel cu crearea de noi locuri de munca. La sfirsitul lunii octombrie, aceasta deschis un magazin si in Moinesti. Lidl are, in prezent, peste 2.000 de angajati in reteaua de magazine, in centrele regionale de distributie si in sediul central.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, prezente in peste 20 de tari europene si cu peste 100 de centre logistice care asigura aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de
magazine. Cu peste 170.000 de angajati, Lidl se numara printre primii zece comercianti de produse alimentare la nivel mondial. Inceputurile companiei dateaza inca din anii ’30 in Neckarsulm, Germania. Lidl detine cea mai mare retea de magazine alimentare din Europa. Sloganul „Calitate inalta la preturi reduse!” o reprezinta si o plaseaza in acelasi segment de piata cu care ne-a obisnuit Plus. (Petru DONE)
Lasă un răspuns