Fundația de Sprijin Comunitar (FSC) Bacău a intrat, vineri, 23 august, în posesia unui cec în valoare de 22.463 de lei, echivalentul sumei adunate din donațiile făcute de magazinul Cora, din Bacău, și de clienții acestuia. Donațiile au fost strânse, timp de trei luni, în campania „Luna inimilor deschise”, sub sloganul „Dăruiește dorințe împlinite”, derulată în toate magazinele Cora din țară. „Luna inimilor deschise” este o campanie care se desfășoară din 2005 în toate magazinele Cora din România, iar totalul sumelor strânse și donate la zece asociații beneficiare se ridică, anul acesta, la 693.522 de lei.
În Bacău, înmânarea cecului a avut loc în cadrul unei festivități organizate chiar în incinta magazinului, la care au asistat clienții complexului comercial, reprezentanții companiei de retail și ai FSC, invitații acestora și ziariștii.
Practic, clienții magazinului au strâns 9.963 de lei, iar donația Cora este de 12.500 de lei. FSC finanțează, cu acești bani, programele pentru îmbunătățirea vieții semenilor noștri aflați în situații de marginalizare și risc social. Beneficiarii proiectelor FSC sunt bătrânii, bolnavii în faze terminale, persoanele cu dizabilități, familiile sărace, comunitățile rurale izolate, copiii și tinerii.
Mulțumirile celor de la FSC au fost expimate într-un mod original chiar de o parte dintre copii beneficari ai unor proiecte derulate de Fundație, proiecte la care vor ajunge și banii din donațiile de la Cora. Copiii, veniți de la Clubul cu Lipici și de la Centrul „Mozaic”, din Bacău, au prezentat, astfel, un scurt program artistic și au încântat asistența cu mai multe melodii de muzică ușoară cântatate chiar de ei. „Practic – a spus Ionuț Chiriță, reprezentantul FSC -, acești copii îi reprezintă pe cei 600 de beneficiari din județul Bacău ai acestor donații de la Cora, copii care vor avea astfel șansa continuării unor activități educative în această toamnă”.
FSC este o organizație neguvernamentală, cu statut de utilitate publică, apolitică și nonprofit, fără caracter religios, înregistrată în anul 1997. Prin programele sale, fundația contribuie la îmbunătățirea vieții semenilor nostri aflați în situatii de marginalizare și risc social. Misiunea asumată de FSC este sprijinirea grupurilor dezavantajate ale comunității, prin programe medicale, sociale și educaționale, sprijinirea dezvoltării comunităților locale și încurajarea parteneriatului dintre sectorul neguvernamental, administrația publică, la nivel local și regional și sectorul privat. Beneficiari sunt bătranii, bolnavii în faze terminale, persoane cu dizabilități, familii sărace, comunități rurale izolate, copii și tineri, peste 10.800 de persoane în anul 2012.
Complexul „cora”, marcă a Grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai puternice branduri de retail din Europa. Grupul franco-belgian este prezent pe piața din România din anul 2003 și numără, în prezent, 11 magazine. Magazinul din Bacău a fost deschis în toamna anului trecut. (Petru DONE)
ioan a zis
Uite ca se poate!
Daca si ceilalti retaileri ar proceda intr-un mod similar poate ce cu situatii sociale speciale ar mai gasi din cand in cand intinsa mana de ajutor de care au atat de mult nevoie!
Cei de la Cora au demonstrat ca sunt pe aceasta lume si comercianti care nu se gandesc numai la profit, merita toata aprcierea comunitatii locale.