Consiliului National al Audiovizualului (CNA), unii creatori de publicitate si televiziunile ma ajuta sa strabat mai usor perioada crizei mondiale, impunindu-mi economii substantiale. Chestiunea e pe bune, e eficienta si pentru a ma intelege si urma pe calea chibzuintei financiare in plina recesiune trebuie doar sa suportati citeva contractii ale stomacului pe care, sper, le veti putea controla astfel incit sa nu dati la rate ceea ce tocmai ati ingurgitat.
Doua sint clipurile publicitare care ajuta. Intr-unul e vorba despre un pusti aflat in locul in care si regele merge singur, adica la buda, pe „tron”. Cind i se termina nu-stiu-care odorizant pufaitor, piciul incepe sa se plinga de mirosul propriului sau…, tinindu-se demonstrativ de nas si alungind duhoarea cu minuta. Mami il aude, intra in toaleta si rezolva problema, schimbind rezerva parfumului. Induiosatoare grija, nu?
In celalalt clip, apre o chiuveta stralucitoare, de care se zdrobeste o flegma cu pasta de dinti amestecata cu singe. Cineva nevazut tot scuipa, iar cu litere rosii scrie ca daca folosesti respectiva pasta vei avea parte de nu-stiu-ce beneficii orale. Eu produsul asta n-am sa-l cumpar vreodata!
CNA blocheaza clipuri publicitare cu diferite teme considerate nocive pentru privitori. Este, in schimb, extraordinar sa fiu la masa si sa am (ne)sansa sa prind cele doua povesti de mai sus, in pauza publicitara. Urmeaza contractiile si, imediat, las lingura din mina si ma ridic de la masa. Va spun ca fac economii serioase cu mincarea! Daca inca nu vi s-a facut greata, urmariti clipurile publicitare pomenite! Membrii CNA sigur au stomacul tare! Probabil si capul…
Codrin a zis
Ai dreptate, Claudiu, ala cu scuipatul in chiuveta al dintilor insotiti de pete de sange este de mare exceptie… :)))
Ptiu !!!