E clar ca-i criza. Mos Craciun nu mai are o fabrica de jucarii, nu mai este obez, nu mai are sute de ani si nu o mai face pe misteriosul cind aduce darurile. Nu, Mos Craciun a slabit, e tinar, are telefon mobil si isi ofera serviciile la mica publicitate. „Mos Craciun de inchiriat. 0740/2…..”, astfel suna un anunt publicat zilele acestea intr-un cotidian local. Doi tineri din Bacau s-au gindit sa faca bani din talentul de a-si bine dispune prietenii si pe copiii acestora, de Sarbatori, si sa nu se mai imbrace pe gratis in hipnoticul costum rosu al miticului Craciun. Mos Craciun, un profesor de 32 de ani, si renul Rudolph, un inginer in virsta de 29 de ani, au pret fix pe emotia creata copilului. Un sfert de ora de dialog cu micutii costa 100 de lei, indiferent daca e vorba de un copil sau mai multi. „De obicei nu faceam asta pe bani, desi am inceput de vreo trei ani, mergeam la prieteni si mereu era cite cineva necunoscut care ne ruga sa mergem sa fim Mosu’ pentru copilul sau. Daca tot e criza, trebuie sa facem si bani. Nu ne temem de concurenta, pentru sunt copii multi iar parintii pentru copii traiesc”, a explicat Cristi Istoc, renul din scenariu. Acesta spune ca anuntul le-a adus deja cinci „contracte” sigure pentru noaptea de Craciun desi telefoane au fost mai multe.
Lasă un răspuns