Puiul Fericit, produs premium al Grupului Agricola, din Bacău, este din nou vedetă, după ce a primit certificarea GC-Mark, în Germania. Aceasta arată că produsul este validat conform celor mai înalte norme și criterii de calitate la nivel internațional. Pentru Puiul Fericit, certificatul a fost adaptat conform specificațiilor produsului, astfel încât sistemul garantează că produsul corespunde revendicărilor de pe etichetă.
Puiul Fericit a fost creat special pentru consumatorii avizați, care doresc să redescopere gustul autentic al puiului de altădată, crescut tradițional. Noua formulă, unică în România, validată prin sistemul internațional de certificare GC-MARK, presupune, însă, ca puii să fie crescuți minim 56 de zile, să fie hrăniți cu cereale și să trăiască în ferme mici, cu densitate redusă, specifică unui astfel de produs. Puiul este validat pentru creștere lentă, astfel încât atât dezvoltarea acestuia, cât și alimentația contribuie la crearea unui produs care aduce aminte consumatorilor de gustul puiului rustic.
„Puiul Fericit – spune președintele Grupului Agricola, Grigore Horoi -este răspunsul nostru către nevoia românilor de a reveni la gusturi și la obiceiuri tradiționale, autentice. Această nouă variantă a produsului garantează, prin sistemul de certificare internațional, că Puiul Fericit este un produs de calitate, premium şi conform cu cele mai riguroase standarde internaționale existente”.
Noul pui este trăiește într-un amplasament cu dimensiuni adecvate pentru creștere la densități mici, cu adaptarea regulilor de biosecuritate unei perioade semnificativ mai lungi de creștere. „Produsul – spune artizanul acestuia, Tatiana Cimpoeșu, vicepreședintele Grupului Agricola – corespunde unei cereri reale din partea consumatorului de a reveni la alimentația tradițională. Are o culoare gălbuie, plăcută, carnea are o consistență sporită, maturată iar gustul este garantat de cunoscăori.”
Piul Fericit este disponibil și într-o variantă special personalizată pentru lanțul de supermarketuri Auchan (care va deschide în curând magazinul din Bacău), sub denumirea de Puiul Fermierului, ca urmare a unui proiect customizat dezvoltat cu acest important client al Grupului Agricola. „Avem încredere că piața este, în acest moment, suficient de matură și de pregătită pentru noile variante ale produsului, în așa fel încât estimăm că vom ajunge la vânzări lunare de aproximativ 50 de tone din ambele variante” – a precizat Tatiana Cimpoeșu.
Puiul Fericit va fi disponibil, la nivel național, în Kaufland, Auchan, Cora, Carrefour, Penny și alte super- și hipermarket-uri.
Andreea a zis
Merita certificarea! Gustul este foarte apropiat de cel al puiului de bunica! Multumesc producatorilor!