– anul 2013 este an premergător al alegerii conducerii filialei
Filiala Bacău a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR) va organiza, mâine, 23 februarie, Adunarea Generală de dare de seamă asupra activității anului 2012. Profesioniștii contabili vor audia Raportul Consiliului filialei privind activitatea desfășurată anul trecut și Raportul privind realizarea programului de activitate pe anul 2012 pentru îndeplinirea atribuțiilor prevăzute de acte normative sau hotărâri ale organelor superioare ale CECCAR, dar și execuția bugetului de venituri și cheltuieli la 31 decembrie 2012. De asemenea, vor fi prezentate Raportul cenzorului asupra situației financiare a filialei la 31 decembrie și Raportul Comisiei de Disciplină privind activitatea desfășurată anul trecut.
Membrii filialei își vor da, apoi votul aupra programului de activitate pentru anul în curs și a bugetului de venituri și cheltuieli pentru 2013 și vor vota lista experților contabili și a contabililor autorizați de onoare, vor desemna reprezentanții filialei la Conferinţa Națională a CECCAR și vor aproba lista cabinetelor contabile propuse a fi supuse auditului în anul următor.
Anul 2013 este premergător alegerilor la CECCAR, eveniment care va avea loc în februarie 2014. Filiala Bacău a acestei organizații a stabilit deja comisia de nominalizare a candidaților la funcția de președinte. Termenul pentru depunerea declarațiilor de candidatură s-a consumat pe 31 ianuarie, iar Comisia de nominalizare va analiza candidaturile primite sub aspectul îndeplinirii condițiilor și criteriilor prevăzute de Regulament și va întocmi un referat care, împreună cu lista candidaților nominalizați, vor fi aduse la cunoștința membrilor prin trimiterea de copii și/sau postarea pe site-ul filialei până la 28 februarie. Membrii filialei trebuie să comunice opțiunea cu privire la noul președinte prin înscrierea ei direct pe vot, la sediul filialei, până pe 31 martie 2013.
Conform Regulamentului, candidatul cu cel mai mare număr de voturi urmează să fie desemnat ca viitor președinte dacă cel puțin 51% dintre membrii activi cu drept de vot au depus la termen opțiunile solicitate. Comisia de validare va aduce la cunoștința membrilor Aparatului Central al Corpului, până la 30 aprilie 2013, numele viitorului președinte al filialei, care urmează să fie prezentat în Adunarea Generală de dare de seamă și alegeri din anul 2014. Mandatul noului președinte va acoperi perioada 2014 – 2018. (Petru DONE)
Lasă un răspuns