– defectiunile aparute pe circuit au fost remediate de echipa de interventii abia in cinci zile – operatiunea a durat efectiv cinci munte
Telefonul bacauanului Dan Mandrea, instalat in reteaua RCS & RDS, a ramas mut chiar in ziua de 30 decembrie a anului trecut, adica in prag de An Nou, cind omul avea mai multa nevoie de el sa-si felicite rudele, prietenii si cunoscutii, sa stea de vorba cu ei ca tot romanul multumit ca a mai trecut cu bine peste un an. Surpriza a aparut in casa omului exact dupa un an de cind a semnat cu cei de la companie contractul de servicii telefonice. „Nici nu m-am gindit – spune Dan Mandrea, care ne-a sesizat personal cazul – ca o asemenea problema nu ar putea fi remediata in scurt timp de o companie atit de mare si de renumita. Dar, la repetatele interventii pe care le-am facut catre serviciul tehnic al ei, echipa tehnica de interventie a aparut abia peste cinci zile, adica pe 3 ianuarie, la ora 20,00. Ce credeti ca au facut? Au schimbat, pur si simplu, o mufa in caseta de fibra optica stradala. Totul a durat numai cinci minute!”
Dan Mandrea este, insa, un om ambitios si, mai ales, atent cu modul in care primeste serviciile pe care le plateste. A doua zi, pe 4 ianuarie, a si trimis companiei, chiar la sediul ei din Bucuresti, o sesizare in care isi exprima nemultumirea in legatura cu modul in care a fost servit, dar a solicitat si scaderea, din factura pe care a primit-o inca din decembrie, a contravalorii serviciilor nefurnizate in cele cinci zile negre. „Am calculat 1,60 de lei pe zi – spune Dan Mandrea. Nu e mult, in total se fac opt lei. Dar vreau sa punctez corectitudinea de care nu au dat dovada furnizorii serviciului meu. Oricum, persista intrebarea ce a facut echipa de interventii, coordonata de serviciul tehnic al societatii in perioada respectiva, cind singura posibilitate de comunicare la pragul dintre ani sint telefonul si internetul? Aceasta intrebare am adresat-o si companiei, prin petitia mea”. (Petru DONE)
catalin a zis
Sa vedeti atunci servicii cand vor fi monopol cu „acte in regula”…
Si eu am patit o chestie si mai urata: mi-au deconectat internetul pe motiv ca nu am actualizat contractul de furnizare servicii, dupa care au continuat sa emita facturi ulterioare, mai exact 3 la numar. A urmat plangere la OPC in urma careia RDS a fost nevoita sa anuleze ultimele 2 facturi si sa accepte rezilierea contractul (la care nu vroiau as renunte desi am solicitat in scris acest lucru), o factura fiind nevoit sa o achit pt ca nu am putut face dovada ca RDS nu mi-a furnizat (?!) servicii pe toata perioada reclamata.
Niste mizerabili…
dan a zis
Oricum nu o sa primeasca nici un raspuns. Pe langa ca sunt incompetenti mai sunt si nesimtiti. La mine a durat 3 luni sa rezolve o sesizare.
ovi a zis
rcs rds sunt ca cei la putere:)de mult am renuntat la nesimtirea lor..nu mai am probleme cu nervii de cand am renuntat la ei