Selgros România, care are un magazin și în Bacău, a lansat campania de comunicare „Selgros. Merită” – prima campanie integrată a lanțului de magazine cash & carry, care îi aduce poziționarea „tot ce contează, începând cu cea mai bună carne”, pornind de la unul dintre avantajele Selgros: carmangeriile proprii, prezente în fiecare dintre cele 19 magazine.
Compania este semnată de agenția Propaganda și este comunicată pe mai multe canale media (televiziune, Out Of Home, branding pe autobuze, la radio, digital, în social media și PR).
Direcția strategică a campaniei a pornit de la ideea că, oricât de puternică și diferențiatoare ar fi carmangeria în piață, oamenii nu merg la cumpărături numai și numai pentru carne, mai ales atunci când vorbim de magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Când fac un drum până la un astfel de magazin, românii merg să-și facă aprovizionarea cu de toate, printre produse numărându-se și carnea. Astfel, a fost creată o platformă de comunicare în care vedeta este carmangeria, dar acompaniată de alte produse din oferta Selgros. De aici și poziționarea „tot ce contează, începand cu cea mai bună carne”. (Petru DONE)
Lasă un răspuns