Racirea vremii umple vistieriile firmelor care comercializeaza si ofera servicii de montare a geamurilor termopan. Apropierea sezonului rece da, in acelasi timp, de furca acelorasi firme, puhoi de bacauani reclamind la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului (OJPC) calitatea slaba a serviciilor. De la inceputul lunii septembrie s-au inregistrat peste 100 de petitii prin care bacauanii sesizeaza incalcarea drepturilor lor de catre diferiti operatori economici. „Majoritatea sint indreptate impotriva celor care presteaza servicii de timplarie si montare termopane. Cetatenii se pling de nefinalizarea contractelor, de montare defectuoasa, intirziere a lucrarilor, neinformare corecta asupra pretului etc.”, a declarat Mirel Miclaus, inspector sef OJPC Bacau. Potrivit acestuia, din sesizarile solutionate, cele mai multe se verifica. „Mai sint insa plingeri in curs de solutionare, iar alti reclamanti si-au retras contestatiile, sustinind ca si-au rezolvat intre timp, problemele direct cu reclamatul. Cetatenii trebuie sa acorde mare atentie in momentul in care incheie un contract sau achizitioneaza un produs, de orice natura ar fi el”, a mai spus Miclaus. De altfel, in cadrul unei actiuni desfasurata in luna martie la nivel national, OJPC Bacau a verificat zece comercianti de geamuri termopan din judet, sase dintre acestia fiind depistati cu abateri. „Atunci, amenzile aplicate s-au ridicat la 6.000 lei, fiind oprite temporar de la vinzare 101 produse in suma de 43.800 lei”, a precizat Mirel Miclaus.
De la inceputul toamnei, bacauanii au mai reclamat – cu precadere – firmele de transport public interjudetean precum si firmele de curierat, pentru intirzieri.
Lasă un răspuns