Salamul de Sibiu fabricat la Agricola Bacau a adus firmei un nou record pe piata interna, dupa ce a atins, in perioada iunie – iulie, o cota de 53,2% din punct de vedere valoric (49,2% in volum) in total segment „Salam de Sibiu comercializat in tara noastra” – potrivit ultimului raport de retail audit Nielsen Romania. Salamul de Sibiu Agricola continua, astfel, sa cistige increderea romanilor si sa-si majoreze cota de piata detinuta cu aproape 9 puncte procentuale fata de iulie 2011, cind se pozitiona la 45% cota valorica (42% in volum).
„Volumele de Salam de Sibiu Agricola comercializate in primele 8 luni ale acestui an – spune Angelica Smil, directorul Salbac, companie din Grupul Agricola, specializata in producerea de salamuri crud-uscate si preparate fierte-afumate – depasesc cu putin 410 tone, fiind cu aproape 7 procente mai mari decit cele din perioada similara a anului 2011. Valoric, procentul de crestere este de 17%: cifra de afaceri pe care o dezvoltam din sortimentul Salam de Sibiu atinge in primele 8 luni ale acestui an 17,7 milioane de lei”. Se poate vorbi, insa, in continuare de o crestere lunara de aproape un punct procentual in ceea ce priveste cota de piata (exceptie facind lunile de debut ale anului calendaristic), trend care consolideaza pozitia de lider incontestabil al segmentului pentru Salamul de Sibiu produs in Bacau, avind in vedere ecartul fata de alte marci.
„Vara aceasta, potrivit datelor oficiale, brandul Agricola este lider in categoria salamurilor crude-uscate pe piata din Romania, cu 16,4% cota valorica, respectiv 12,2% in volum. Alaturi de noua performanta a Salamului de Sibiu, cred ca aceste rezultate rasplatesc efortul echipei Salbac – o echipa tinara, care reuseste sa puna la lucru, laolalta, traditia si valorile inaintasilor, tehnologia moderna in care am investit continuu si ambitia de a mentine neatinse gustul si calitatea produselor noastre” – a adaugat Angelica Smil.
Vinzarile la categoria salamuri crude-uscate si preparate din carne fierte-afumate Agricola au au crescut, valoric, in prima jumatate a acestui an, cu 10,4% fata de aceeasi perioada din 2011. Grupa salamurilor crude-uscate inregistra la 6 luni vinzari in crestere cu 14%, in vreme ce preparatele fierte-afumate au marcat o usoara scadere in volum. Este evidenta orientarea consumatorilor catre produse considerate mai sanatoase, cu grad scazut de procesare, in conditiile in care piata mezelurilor este in contractie, cu pina la 15 procente.
Florin a zis
Pacat ca materia prima e din import,carnea este din UUUUUEEEEEEE.
petru a zis
inseamna ca au marit si salariile de mizerie ale angajatilor.