Administratorii lantului de hipermarketuri Cora au finalizat, luni, 17 septembrie, campania care precede inaugurarea magazinului din Bacau, cu actiunea „Scolile de la tara”, in comuna Margineni.
Nu mai putin de 1.440 de elevi de la scolile din aceasta comuna si din comuna Cleja au primit, astfel, cadouri care au constat in cite un ghiozdan si rechizite scolare chiar in prima lor zi de scoala. La eveniment au participat Philippe Lejeune, directorul general al Cora Romania, si Catalin Ismana, directorul Cora Bacau. Ei au fost oaspetii primarului Marcelin Solot si ai directorului Scolii „Al. Piru, Lavinia Samson, dar si ai inspectorului general scolar adjunct, Ion Balcan.
Manifestarea a fost precedata de cuvintele de bun venit rostite de gazde, dar si de raspunsul reprezentantilor Cora, precum si de o scurta ceremonie religioasa si de un un program folcloric. „«cora – a spus Plilippe Lejeune – s-a integrat de la crearea sa in Romania, in viata sociala si a participat la activitatile comunitatilor unde a deschis magazine. Ne face placere sa oferim 3.000 de ghiozane copiilor din scoli rurale, dintre care 1.440 numai in Bacau. Este a doua actiune desfasurata de noi pe plan national, după „Luna inimilor deschise”, care a insemnat o donatie importanta catre opt asociatii umanitare. cora doreste sa insiste, prin aceste activitati, pe filozofia unui comert responsabil si a rolului important pe care toate companiile trebuie sa-l joace ca parte a comunitatii».
Deviza acestei campanii a fost „Cumparaturile tale contribuie la educatia lor!”, iar 2% din valoarea cumparaturilor de la Cora, dar si sumele oferite de partenerii lantului de magazine, vor fi folosite pentru achizitionarea de rechizite si material didactic destinate copiilor aflati in nevoie.
Cora, marca a Romania Hypermarche, a iesit la „atac” in 2010, cind a inceput sa deschida magazine si sa-si anunte planurile de expansiune pentru urmatorii ani, dupa ce timp de circa un deceniu a deschis doar cinci unitati. In prezent, reteaua numara opt magazine. Anul trecut Cora a obtinut afaceri de crica 330 mil. euro, nivel aproape similar cu cel din 2010. (Petru DONE)
Lasă un răspuns