Crescatorii de oi n-au prea avut motive de satisfactie de Pastele acesta. Vinzarile de miei au fost in România cu 40 la suta mai mici decit anul trecut. Si-a schimbat românul obiceiurile de consum?
Nu, si nici nu avea cum sa o faca, daca ne orientam dupa jurnalele de stiri care au trimbitat de dimineata pina seara despre „traditionala masa de Paste”.
Nu, vinzarile au fost mai mici pentru ca pretul mieilor a crescut cu 20 la suta in prag de Paste. Iar românii au inceput sa strimbe din nas la scumpirile „de sezon”.
Ca si la calitatea turismului pe litoralul românesc. De aia se duce lumea la bulgari. Iar patronii români, in loc sa investeasca si sa-si califice personalul, ce fac? Maresc preturile ca sa-si scoata pirleala.
Daca in doi-trei ani patronii, citi vor mai rezista, nu vor invata lectia nu vor mai avea cui sa vinda. Decit sa incerce sa-si traga tepe unul altuia.
Lasă un răspuns