Marius SESCU
Specialist marketing
hello @ advertica.ro
www.advertica.ro
Majoritatea companiilor mici și mijlocii au în prezent un site de prezentare, care le ajută să fie găsite mai ușor de către clienți, să își prezinte mai rapid oferta de produse și servicii.
Totuși, dacă aveți o companie și vă bucurați că puteți bifa faptul că aveți un site de prezentare, trebuie să știți că acest lucru nu este suficient. Sunt șanse mari ca site-ul vostru să fie realizat acum câțiva ani, timp în care s-au schimbat multe, atât în grafica web cât și în modul în care utilizatorii de internet se informează online.
În 2013 un site de prezentare trebuie să se încarce rapid, să fie user-friendly (ușor de utilizat de către orice vizitator) și trebuie să prezinte informația într-un format atractiv, indiferent de modul în care vizitatorul intră pe site.
Poate că folosiți un laptop sau un calculator desktop și aveți impresia că toți vizitatorii site-ului vostru fac la fel. Nimic mai greșit, numărul de utilizatori de internet care accesează site-urile preferate de pe o tabletă sau un smartphone este în continuă creștere.
În România doar în 2012 s-au vândut peste 1 milion de smartphone-uri, iar până la finele anului 2013 se preconizează că numărul de smartphone-uri va ajunge la 5 milioane. Există 9,5 milioane de conexiuni active prin internet mobil, iar în ultimele 12 luni 7 milioane de persoane au accesat internetul de pe telefonul mobil.
Adăugați la aceste cifre 150.000 de tablete vândute în magazine în 2012, pe lângă tabletele cumpărate sau aduse direct de afară. Pentru 2013 se estimează vânzarea a cel puțin 200.000 de tablete.
În plus, procentul vizitatorilor care accesează un site românesc de pe tabletă sau smartphone poate varia între 10% și 30%, în funcție de specificul site-ului, iar numărul vizitatorilor de acest tip este în creștere. Verificați-vă datele de trafic pentru a vedea procentul vizitatorilor care intră pe site de pe dispozitive mobile, ca să vă convingeți singuri.
În contextul datelor de mai sus reiese clar că o companie care își dorește să ușureze activitatea vizitatorilor de pe site-ul propriu trebuie să își optimizeze site-ul pentru dispozitivele mobile, iar cea mai simplă modalitate este realizarea unui site cu responsive layout, care adaptează informațiile prezentate pe site la dispozitivul folosit de vizitator: laptop, calculator, telefon sau tabletă.
Un exemplu elocvent e site-ul Ziarului de Bacău, realizat de noi la Advertica și optimizat pentru diversele tipuri de dispozitive mobile.
Aveți un site de prezentare? Intrați pe site-ul vostru de pe o tabletă sau un smartphone. Dacă aveți dificultăți în a accesa paginile de prezentare, în a găsi informațiile de contact sau în a citi informațiile prezentate pe site-ul vostru poate că este timpul să vă gândiți la un site modern, cu responsive layout, pentru afacerea dumneavoastră. Noi vă putem ajuta.
Lasă un răspuns