Ca tot se anunta vremuri nasoale iar românii incep sa se scobeasca tot mai greu prin portofele, unele firme dotate cu manageri trecuti prin scoala vietii ca pruncul prin apa botezului s-au gindit sa aplice strategii de criza.
Strategiile alea ating, insa, culmea nesimtirii in raport cu clientii. OK, pot intelege ca e criza si „la tati ni-i greu”, dar daca impusti gaina care face oua de aur in speranta ca vei gasi rinza si ficati de platina s-ar putea sa regreti amarnic banii dati pe cartus.
O banca achizitionata de afaceristi vestici a introdus un nou comision. Asta nu ar fi o noutate, pentru ca de la o vreme bancile cistiga mai mult din comisioane decit din dobinzi. Nou este faptul ca acel comision, in valoare de trei euro, este platit de cel care achita rata la un credit, in cazul in care nu este titularul imprumutului.
O alta banca a decis sa mareasca de la cinci dolari la 15 euro comisionul pentru incasarea cec-urilor in valuta. Firmele de leasing, in loc sa se gindeasca la faptul ca traiesc din ratele platite de cei care si-au luat masini si sa incerce sa-i ajute, string mai tare latul. Iar ca rezultat, se trezesc cu masinile inapoiate, masini cu care nu au ce face si care nu mai produc bani daca stau si fac umbra parcarii din fata firmei.
Unii nu reusesc sa inteleaga ca daca-ti omori clientul iti „sinucizi” afacerea. La acestia le doresc traditionalul „Faliment Fericit!”. Si rapid.
Lasă un răspuns