Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor verifica în aceasta perioada modul în care populatia beneficiaza de utilitatile publice de termoficare, furnizare a gazului, energiei electrice si a apei curente.
Inspectorii OPC verifica, printre altele, contractele de furnizare a serviciilor incheiate cu proprietarii si asociatiile de proprietari, conventiile de facturare individuala a consumului, daca sint anuntate din timp intreruperile de furnizare serviciu, daca se recupereaza de la operatorul serviciului daunele dovedite a fi din vina acestuia, corectitudinea informatiilor oferite consumatorilor privitoare la serviciile prestate si daca se intretin, repara, verificat metrologic si daca se inlocuiesc grupurile de masurare a furnizarii serviciilor in cazul condominiilor.
Aceste controale se desfasoara la nivelul intregii tari si vin in urma reclamatiilor si sesizarilor cetatenilor legate de aceste servicii, al caror numar a crescut considerabil in ultimele luni. Potrivit Asociatiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor, reclamatiile si sesizarile legate de aceste servicii ocupa primul loc in topul nemultumirilor populatiei. (Doina TIMUS)
Lasă un răspuns