Inca din prima zi de campanie electorala, la Onesti au inceput sa apara afisele candidatilor la Primarie si la Consiliul Local, care au fost lipite in diverse zone ale orasului, pe geamurile unitatilor comerciale, la firmele candidatilor sau apropiatilor acestora. Insa lupta cea mai mare s-a dus pentru Hotelul Trotus, unde pozitia centrala a fost ocupata de candidatul liberal pentru Primarie, senatorul Ioan Aron Popa, al carui panou a fost amplasat exact pe mijlocul cladirii hotelului. PSD a prins doar coltul din stinga sus, iar Valerian Vreme (PD-L) a ocupat laterala din stinga.
Dintre sediile de institutii, cel mai burdusit cu afise este cabinetul avocatului Nicoale Enache, candidat la consiliul local din partea PD-L, iar magazinele alimentare apartinind societatii Alimon au fost impinzite cu afisele PSD, intrucit firma este condusa de Ion Tofan, consiler local social-democrat, candidat pentru inca un mandat in legislativul local. Independentul Laurentiu Neghina a ales autovehiculele, ca mijloc de propaganda electorala; el si-a lipit afisele pe masini, fie autoturisme, fie camionete. Mai mult, Neghina a trimis si trei masini prin oras, dotate cu megafoane, care si-au facut aparitia prin municipiu simbata seara, cind multi onesteni se aflau in parc, la spectacolele organizate in perioada 1 – 4 mai.
Dintre sloganurile electorale alese, PNL a folosit mai mult formula „Start pentru bunastare !”, dar si „Votati echipa schimbarii”, in timp ce PSD a ales expresia „Stim ce avem de facut”, dar si „Continuam impreuna” si „Mai bine pentru mai multi !”. Valerian Vreme si PD-L au optat pentru sloganurile „Este VREMEa schimbarii !” si „Tu faci schimbarea”, iar Laurentiu Neghina a ales o formulare simpla, „Un primar cu voi si pentru voi !”. (George MARTIN)
Zuzu a zis
o parere asupra sloganelor:
PSD: „Mai bine pentru mai multi” – sa intelegem ca pana acum a fost bine doar pentru un grup restrans de oameni. Adica Lemnaru si ai lui au papat tot timp de 14 ani si acum…ce fac…mai dau si la altii?? No thanks !
PDL: „Vremea schimbarii” – Vreme e de ceva timp in orasul ala….nu prea are vizibilitate…actiuni reduse…sper sa reuseasca ..prin acest joc de cuvinte
PNL: ” Start pentru bunastare”: imi aduce aminte de campaniile electorale din america anilor 70. inspirat ales deoarece onesti-ul chiar nu mai este un oras al bunastarii
Neghina isi face campanie ca pe vremea lui dej…cu megafoane si ..ma rog..nu merita pomenit…
Succes !