Blue Air, prima companie de smart flying din România, lansează programul Pre-Flight Reminder (memento înainte de zbor). Astfel, fiecare pasager al companiei Blue Air va primi un newsletter personalizat, cu două zile înainte de data călătoriei, informare ce va cuprinde date generale de călătorie, detalierea serviciilor opționale alese de către pasager, precum și atenționarea asupra unor acțiuni ce trebuiau făcute de către pasager și nu au fost efectuate.
Serviciul de check-in online este gratuit și presupune tipărirea cărtii de îmbarcare, necesară a fi prezentată de către pasager, împreună cu documentele de identificare la poarta de îmbarcare, poliția de frontieră și controlul de securitate. În cazul în care pasagerul nu a efectuat check-in-ul online, pentru destinațiile în care serviciul este disponibil, acesta trebuie să plăteasca o taxă adițională la aeroport, pentru emiterea cărții de îmbarcare. Prin intermediul programului Pre-Flight Reminder, pasagerul care apare în sistemul de rezervare al companiei Blue Air că nu a efectuat check-in-ul online va avea o atenționare specială în e-mail referitoare la această obligativitate. Mai mult decât atât, pentru pasagerii care aleg diferite servicii adiționale ale biletului de călătorie, ca de exemplu transportul animalelor de companie sau transportul echipamentelor sportive, informarea Pre-Flight Reminder va cuprinde regulile de călătorie pentru aceste opțiuni. Blue Air este principalul operator aerian cu peste 90% din curse pe Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău. (Ștefan POPA)
Lasă un răspuns