Băcăuanul Cătălin Tăbăcaru a avut o experiență cât se poate de urâtă în timpul zborului Blue Air din Milano spre Bacău, pe 5 ianuarie. Pentru că reprezentanții companiei l-au ignorat sau chiar i-au vorbit urat, acesta s-a decis să le facă publică atitudinea.
“Trebuia să decolăm de la Milano la ora 9.45, însă ajunși în aeroport ni s-a transmis că este ceață pe Aeroportul Bacău și vom pleca la ora 11.30 – a declarat Cătălin Tăbăcaru. Până aici totul a fost în regulă, pentru că nu e nimeni absurd când vine vorba de condiții meteo și de siguranță. Însă problemele abia începeau. Eram cu soția și un bebe de 8 luni. Am întrebat dacă este sigură plecarea la ora 11.30, pentru a lăsa geanta și căruțul bebelușului la cală, deoarece era dificil să le cari prin aeroport. Mi-au zis că nu este problemă și că la 10.30-10.45 putem trece în zona de siguranță că vom decola la 11.30. Am lăsat bagajul bebelușului și, surpriză, pe la ora 10.45 ni s-a transmis prin stație că vom pleca la ora 14.00 locală. Am mers să cer informații, dar nu mai era nimeni la check-in. Am mers la informații, dar de aici ne-au trimis înapoi la check-in.
Într-un târziu, a apărut cineva să împartă bonuri pentru sandvișuri și să ne confirme că plecarea este amânată pentru ora 14.00. Atunci am cerut să mi se returneze bagajul de cală și căruțul copilului ca să nu mai stea pe scaune, unde era un curent incredibil de la ușile deschise tot timpul, fapt pentru care a și răcit foarte tare. Au zis că este imposibil, pentru că nu au om care să caute prin bagaje. Le-am spus că am mâncarea pentru bebe, biberoanele, laptelele în bagaj. Menționez că, la plecarea din Bacău, pe 27 decembrie, am luat lapte și mâncare în bagajul de mână și le-au aruncat la aeroport, pentru că au zis ca este interzis să trec cu mâncare nesigilată și cu lichide”.
Chinurile băcăuanului și familiei lui nu s-au oprit aici, mai ales că au stat pe aeroportul din Milano aproape 12 ore, până avionul a decolat. “Am cerut să vorbesc cu reprezentantul Blue Air din aeroport, dar mi s-a transmis că este în concediu medical, cu toate că fusese la lucru cu o zi înainte. Am cerut să sun, pentru că legea îi obligă ca la o întârziere mai mare de cinci ore să furnizeze mâncare, răcoritoare și două apeluri telefonice. Mi-au zis că pentru adulți pot sandișuri, pentru bebe însă nimic. Am sunat de pe mobilul meu la call center Blue Air, dar nu a răspuns nimeni. Atunci ne-am adunat mai multi pasageri ajunși la capătul răbdării și am cerut explicații la informații, care într-un final ne-au spus că vom pleca la ora 20. Am cerut din nou mâncare pentru bebeluș, dar mi-au dat un bon de sandviș. Am cumpărat niște borcănele dintr-o farmacie. Un angajat din acel aeroport mi-a oferit un scaun și apă, pentru că de acum copilul urla de foame și oboseală. El mi-a explicat că nu voi primi bagajul și căruțul, deoarece este politica Blue Air ca să nu poți pleca cu alt zbor și să le ceri banii înapoi, pentru că după cinci ore de întârziere poți refuza zborul și să ceri banii”.
Într-un final, pasagerii au fost anunțați că vor pleca la ora 20.30. Dar și în avion problemele au continuat. “Am cerut în avion ceva pentru bebe, dar nimic – a precizat pasagerul. Am mers la toaletă și, când să mă spăl pe mâini, nu era săpun, ci o coajă aruncată pe chiuveta jegoasă. Am cerut alt săpun, dar mi s-a zis să mă spăl cu ceea ce este sau fără săpun. În sfârșit, am ajuns în Bacău. La aterizare, am ieșit ultimii din avion pentru că bebelușul trebuia îmbrăcat. Pe scara avionului, când să ies, aceeași stewardesă ne-a zis «La revedere!» și, când i-am răspuns că sigur nu ne vom revedea după cum am fost tratați de companie, a început să ne vorbească urât”.
Am încercat și noi să aflăm un punct de vedere al companiei Blue Air, dar ca întotdeauna ne-am lovit de call center-ul unde minutele sunt calculate în euro, iar robotul are grijă să îți facă istoricul Blue Air pe banii tăi.
Claudiu TĂNĂSESCU
nicu a zis
Nu este zi in care sa nu citesti astfel de cazuri legate de Blu ,ce este asa de greu de inteles , ai conditii de cati bani dai tata nu i-ti convine …Luftansa puiule ,aterizezi frumos la Bucuresti clasa 1 ca de esti domn inchiriezi masina pardon limuzina ca de est domn ai copilul si sotia la caldurica ca esti domn ….sau mai simplu la acelasi pret cu Blu air gasesti Atlasib ,pleaca regulat dar ajungi si regulat ca de ai fost domn odata.
ps. O mama constienta are o gentuta la sold care nu se desparte de ia si de copilas.
cantitati si doze pt. 24 ore , intarzie avionul 10 ore pruncu are …..nu uita 5 panpers si pachetelul de servezele umede pt popou la ala micu.
daca sotia are sclipici pe unchiute si ceva cm in plus te ocupi mata taticule ca dasta esti ……nervos.
Eu a zis
Nicule puisoresti un prost aterizat in România. Ferească de cacanari ca tine.
belciu neculai a zis
Din pacate aceasta firma si-a dat in petec si in urma cursei LONDRA BACAU din 5 ianuarie.Pentru primul meu zbor di LONDRA-BACAU am ramas cu un gust amar si imi pare rau ca asemenea situatii pun intr-o lumina nu numai compania ci si TARA unde aterizeaza aeronavele companiei,Este o totala lipsa de organizare,de respect pentru cei care au platit un serviciu si de care nu are parte in mod civilizat.Va dati seama ce impresie isi formeaza strainii care au asemenea tratament .
daaaaa? a zis
Nicule…..taci ca esti(!),…..omul are dreptate!
livvil a zis
ia omule TAROM daca vrei sa faci pretentii …..Blueair e o companie lowcost ….stii ce.i aia lowcost ?…..nu te mai plange atat …..pai ce vrei la banii care ai dat pe bilet……baaaa…ati uitat cand mergeati cu CARUTA …….
fifirica a zis
Asa este compania BLUE AIR este low cost dar un minimum de respect din partea lor e necesar este adevarat stewardesele nu sunt tot timpul dragute cu clentii iar cind se intirzie e necesar sa ne dea informatiile necesare!!!
Miranda a zis
Mai ……nicu=nimicul=angajat al BlueAir……O mama constienta are la sold gentuta de care spui tu in tari civilizate! Dar dupa ce treci prin aeroportul=hala Bacau renunti fortat la acea gentuta! De asta au grija toti angajatii aeroportului sprijiniti de cerberii de la SRI! Pe nici un alt aeroport nu esti perchezitionat, ca nu se poate spune controlat, ca la Bacau sau pe un alt aeroport daca zbori cu Blue! Iar daca sotia are unghiute cu sclipici inseamna ca macar unii am evoluat, spre deosebire de amantele interlopilor angajate la Blue! Iar taticul este ….nervos…pe banii lui, ca are dreptul si dreptate! Si inca ceva….pai acum ne-am lamurit……daca zbori cu Blue Air nu esti doamna sau domn…..probabil esti un fraier care cotizeaza pentru panaramele imbracate in albastru si cu esarfa portocalie la gat! Macar BlueAir sa comunice oficial: suntem niste japcari care operam pe o hala de la marginea Bacaului si suntem rasii oricarui aeroport adevarat din lume!
PS.Proba clara ca esti de la BlueAir este dificultatea de comunicare si atitudinea….adicalea omul sa vina cu provizii ca sa fie sigur de „zborul placut”……..iar despre greselile gramaticale nu mai amintim…..ar insemna sa te trimitem la scoala gimnaziala!
eu a zis
nicu, vezi sa aluneci cand cobori din copac!
Adrian J. a zis
Se pare ca Blueair va trebui sa o lase alte companii sa opereze pe aeroportul din Bacau. Cum se poate ca zi de zi sa tineti oamenii acolo si sa schimbati programul curselor asa cum doriti.
Am avut in perioada decembrie un numar de 4 curse cu compania Blue Air si situatia este neimaginabila. Motiv ca este ceata nu face ca pasagerii sa stea si sa astepte ore intregi pentru ca voi nu aveti un plan in ceea ce faceti. Plecati si lasati alte companii sa preia zborul din Bacau. Nu se poate asa ceva.
Astazi a fost soare si tineti peste 200 de oameni sa se ingramadeasca in aeroport pentru ca nu aveti aeronave. Cum se poate asa ceva?
Platim bilete cu preturi mari ca sa ajungem direct in Bacau si nu din Bucuresti.
Sunteti de jale. Ar trebui sa va concentrati pe faliment si sa plecati naibii din Bacau.
Exista oameni cu tot felul de probleme la care minutele costa si voua nu va pasa pentru ore intregi de intarziere.
Si Massaro a ajuns mai bun decat voi.
Nu se mai pot accepta niciun fel de scuze. Sunteti jalnici!!!
Aura a zis
Nu îi înțeleg pe cei care fac acele comentarii urâte la adresa persoanelor care au avut de suferit datorită proastei organizări a companiei Blue Air. Am avut o experiență similară cu zborul Luton-Bacău, din 8 ianuarie (care, în final, s-a transformat în Luton-Otopeni). Ne-au ținut în aeroportul din Londra 10 ore, tot amânând plecarea. Era acolo o domnișoară, Alina Dănculea, reprezentanta Blue Air, care ne-a vorbit foarte urât. Pur și simplu a spus că nu o interesează unde vom sta până va veni un avion care să ne ducă în țară. Dacă nu ne convine, putem renunța la bilet. În avionul care a sosit după vreo 8 ore de așteptare, am fost mințiți ca niște copii că vom fi duși la Bacău. Cu 20 de minute înainte de aterizare ni s-a spus că, de fapt, mergem pe Otopeni și vom fi duși de acolo la Bacău cu Maxi-Taxi…
Iar în privința costurilor biletelor, acestea nu sunt chiar de neglijat…sunt companii care practică tarife și mai mici, dar au condiții mai bune. Am preferat să plec cu avionul din orașul meu, nu să mai merg până la București sau în altă parte. Și am plătit pentru asta… cu timpul, nervii și sănătatea mea!!!
Andrei a zis
Nu vad cum cineva intreg la cap si-ar putea imagina ca cei de la checkin sau oricine altcineva i-ar putea garanta la ce ora se ridica ceata…
Normal ca nu mai era la checkin nimeni, oamenii isi terminasera treaba si inchisesera checkinul. Si tu daca esti contabil iti faci actele si ai plecat. Exista responsabili pt asa ceva.
Normal ca ti-au luat carutul la cala!!! Daca se ridica ceata plecai si nu mai statea nimeni sa iti bage tie carutul.
Cum sa te duca capul sa ceri mancare pt bebelusi intr-un tub de metal la 10000 de metri altitudine?
Apropo, nu blueair ti-a scos din geanta lichidele, ci securitatea aeroportului. Cu orice companie faceau lafel. Nu s-a uitat la sigla de pe boarding pass si a spus „aaah, blue air, nuuuuu, fara lichide in afara pungutelor”. Asta denota ca esti un parinte iresponsabil sa iti tii copilul in frig si fara mancare. Puteai sa te interesezi inainte care sunt conditiile de securitate europene pentru calatorii.
Si ar mai fi atat de multe de spus… Dar nu are sens…
nicu a zis
Aura dra. „DACA NU NE CONVINE PUTEM RENUNTA LA BILET”
Vrem si noi sa fim cineva si nu stim cine.
mm a zis
A cui este compania asta Bluair? Cine este manager, ca de la cap se impute treaba si sefii trebuie sa schimbe ceva spre binele clientilor.
Si eu am de mers in luna mai cu avionul lor pe ruta Bacau-Luton.
Dar acum citind acestea parca imi pare rau ca nu mi-am luat din Bucuresti cu alta companie.
gina a zis
livvil da tu cìnd pleci cu blue air plàtesti doi lei? eu n-am plàtit niciodatà sub 300 de euro dus ìntors roma-bacàu,adicà o singurà datà am plàtit un pic mai putin cà cumpàrasem biletul 3 luni ìnainte si…ghiceste un pic…cìnd ajungem ìn aeroport aveam o altà taxà de plàtit 24 euro pt 3 persoane. Hahahaha mà faceti sà rìd cìnd ìncepeti sà scoateti càrutele si tot restul…” creierul e ca o parasutà dacà ìl deschizi functioneazà ” mi-ar fi plàcut sà te vàd pe tine cum te comportai ìntro asemenea situatie. Respectul este prima regulà in viatà pentru toti nu numai pentru anumite persoane care au putoarea sub nas… 🙂
Valentin a zis
Buna ziua, as dori sa-mi impartasesc cu cei de aici experienta mea foarte neplacuta cu cei de la BlueAir.
La o cursa Bruxelles (un aeroport unde se poate intampla orice si oricand, neprofesionisti total si sper sa nu mai ajug pe acolo niciodata) – Bacau (un aeroport mic unde nici macar PIR nu primeste daca iti este pierdut bagajul la cala) mi-a fost pierdut bagajul la cala, care dupa zeci de telefoane la blueair, bacau, bucuresti, bruxelles, roma si dupa ce eu i-am informat pe cei de la blueair unde se afla bagajul, l-am recuperat din aeroportul din Bruxelles dupa 2 saptamani intr-o stare deflorabila (valiza samsonite care a fost desfacuta cu surubelnita si i-au stricat incuietoarea).
In urma acestui incident am facut o sesizare la blueair ca sa-mi recuperez daunele, atata morale cat si materiale (mi-au stricat vacanta, am cheltuit bani pe haine, telefon, combustibil, valiza si timpul care pentru toti costa bani)
In urma sesizarii am fost contactat de cei de la blueair de pe o adresa de mail la care se nu putea raspunde (nici pana acum nu raspuns de ce fac asta).
Bineinteles ca nu mi-au raspuns nici pana in ziua de azi chiar daca le-am mai facut o sesizare si le-am trimit si pe adresa lor de mail care a fost scrisa
asa, am dat copy/paste din mail-ul primit de la ei cand am facut sesizarea:
–––––––––––––––––––––––––––––––
Buna dimineata,
Pentru intocmirea dosarului de despagubire va rugam sa ne transmiteti la adresa de emailll@aerokraft.ro urmatoarele documente:
– Copie dupa reclamatia facuta in aeroport (P.I.R.),
– Copie dupa pasaport sau carte de identitate,
– Poze cu bagajul deteriorat
Orice reclamatie inregistrata la compania noastra cu toate dovezile necesare atasate, urmeaza sa fie solutionata in termen de 30 de zile de la data primirii acesteia.
Cu respect,).
–––––––––––––––––––––––––––––––
Dumneavoastra deduceti mail-ul lor? Sau e bataie de joc la adresa mea?
In fine, am luat legatura cu reprezentantul blueair din bruxelles care mi-a trasmis „neoficial” ca nu am sa fiu despagubit cu nimic pentru ca eu sunt cel vinovat ca valiza a depasit cu 1,4kg greutatea admisa de aeroportul bruxelles. Dar de ce au acceptat-o la check-in????
Adevarat???? Atunci de ce au trimis valiza la Roma in ideea sa ajunga la bacau????
Este o bataie de joc ceea ce s-a intamplat, este o companie lowcost, corect, dar nu ne batem joc de calatori.
Este inadmisibil ce se intampla in aceasta companie care se pare ca are prea multi clienti, eu am sa fiu cel vinovat de ceea ce o sa se intample si de acum inainte cu aceasta companie, va promit asta tuturor, mai ales celor din conducerea Blueair.
PS. Astept un raspuns, de data asta „oficial” de la blueair.
Aceasta situatie nu o sa se incheie aici, toate documentele, convorbirile inregistrate, chitante, vor ajunge la un avocat.
Toate bune,
Valentin Mangalagiu
Elena a zis
Sunt curioasa dacă cei de la blue air te.au contactat ,caci la cat de nepăsători sunt ….
popescu m a zis
Vai de capul meu. Si eu plec peste cateva zile cu bebe si cu aceasta companie, daca ii putem spune asa.
Elena a zis
Nu stiu cum se face ca aceasta firma ma dezamăgește la fiecare zbor!!!!din păcate distanta ma obliga sa apelez la aceasta companie:((astăzi de exemplu am reușit să pierd avionul dintr.o oarecare prostie dar si răutate din partea lor …la ora 7 eram la coada pentru control,la 7:20am ajuns în fața sa mi se spună că nu mai pot fi lăsată să trec deoarece au închis la 7:10 ….erau doua zboruri unul după altul si de aceea au închis mai devreme. Am implorat.o pe doamna de la recepție sa facă ceva dar pana am fost băgată în seamă era deja prea târziu…sunt sătulă de atitudinea lor nepăsătoare si de indiferenta cu care tratează orice problema !!!!cu alte cuvinte au făcut în asa fel sa ma oblige sa cumpăr un alt bilet dar de data asta am ales wizzair !!!