La Centrul de Afaceri și Expoziții „Mircea Cancicov” s-a deschis vineri, în prezența unui public foarte numeros, format din elevi, dar și cadrele lor didactice, care au umplut hala expozițională, cea de-a doua ediție a Târgului național al firmelor de exercițiu. Organizatorii acestui eveniment au fost SC Centrul de Afaceri și Expozițional SA și Colegiul Economic “Ioan Ghica”.
“Pentru compania noastră este al doilea an consecutiv când organizăm acest eveniment alături de Colegiul Economic și deja la ediția din acest an suntem la nivelul unui târg național, cu participare din alte regiuni ale țării – a declarat Corneliu Pricope, directorul general al CAEx. Ne-am propus să stimulăm inițiativa antreprenorială și să lărgim aria de cunoaștere a elevilor și studenților, astfel încât să poată trece la viața profesională mult mai ușor, cu un bagaj de cunoștințe teoretice și practice solid. Ne dorim ca o parte din expozanții de azi să înceapă propria afacere și să dezvolte sectorul de IMM, deoarece acesta este principalul motor de dezvoltare economică a unei țări”.
La deschiderea evenimentului au mai participat reprezentanți ai profesorilor, Primăriei Bacău, universităților “Vasile Alecsandri” și “George Bacovia” și de la Filiala Bacău a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România. Daniela Enache, directorul adjunct de la Colegiul Economic, a prezentat invitații. “Un număr de 42 de firme s-au înscris, dar 23 au participat direct – a spus directorul Enache. Dezvoltarea unei culturi a antreprenoriatului este esențială și, prin firma de exercițiu, elevul capătă experiență, învață să aplice ce a învățat la școală”. Participarea elevilor la evenimente ce permit contactul direct cu mediul de afaceri este deosebit de benefică pentru dezvoltarea competențelor antreprenoriale și de comunicare ale acestora. Experiența de a conduce direct negocierile și de a dezvolta spiritul de echipă se pot exersa cu succes numai în cadrul unui târg al firmelor de exercițiu.
Evenimentul se va închide sâmbătă, iar la el participă colegii din Bacău, Ploiești, Iași, Piatra Neamț, Tecuci, Arad, București, Fălticeni sau Târgu Neamț. Competițiile la care vor participa firmele de exercițiu vor fi: “Cel mai bun stand”, “Cele mai bune materiale promoționale”, “Cel mai bun catalog profesional”, “Cel mai bun catalog creativ”, “Cea mai bună prezentare a firmei”, “Cele mai multe tranzacții”, “Cea mai bună pagină web”, “Cel mai bun spot”, “Cea mai bună prezentare a firmei în limba engleză”.
Lasă un răspuns