Grupul german Lidl&Schwarz, operator de retele de magazine de bunuri de larg consum, a decis sa reia planurile de dezvoltare a retelei de discount in Romania. Astfel, pina in 2011, compania intentioneaza sa investeasca circa 150 milioane de euro in peste o suta de noi magazine, dispuse pe intreg teritoriul tarii. Strategia companiei vizeaza atit orasele mari, cit si localitatile cu citeva zeci de mii de locuitori, printre care se va numara si municipiul Moinesti. In acest sens, consilierii moinesteni au aprobat documentatia de urbanism pentru construirea unui magazin de tip supermarket Lidl, care va fi amplasat cel mai probabil, chiar linga magazinul Penny, pe strada Capitan Zaganescu. „Am purtat o serie de discutii in cadrul comisiei tehnico-economice din cadrul Consiliului Judetean Bacau, in vederea acordarii autorizatiei de constructie pentru acest nou magazin. Din cite am inteles, investitorul german doreste sa deschida simultan 50 de astfel de magazine in toata tara, incepind de anul viitor”, a precizat Viorel Ilie, edilul sef al Moinestiului. Suprafata unui astfel de magazin este de aproximativ 1.000 metri patrati, iar investitia necesara constructiei, este de 1-1,5 milioane euro, inclusiv pretul terenului. Pe plan international, grupul Lidl&Schwarz, are peste 700 de magazine in Europa, care insumeaza peste 166.000 de angajati, cu o cifra de afaceri, in 2005, de peste 44 miliarde de euro. (Romulus Dan BUSNEA)
Lasă un răspuns