Kaufland își deschide miercuri, de la 7.30, al doilea magazin din Bacău, pe strada Milcov (intersecția spre Izvoare). Azi, în preziua inaugurării, s-a încercat o festivitate oficială, cu preot, tămâie, oficialități și presă, dar fără „ștaif”.
Conducerea Kaufland a făcut eroarea să confunde în comunicările publice inaugurarea cu sfințirea din preziua acesteia, ceea ce a pus personalul în situația de a alunga toți clienții care se informaseră din ziare și de pe internet.
Slujba religioasă, care a pus la grea încercare răbdarea invitaților, a fost urmată de tăierea panglicii oficiale și vizitarea magazinului, oficiile de gazdă aparținând zglobiei Manuela Bârsan, directorul regional Kaufland.
Grupul Kaufland este german și are deschise 1.110 magazine în șapte țări europene, dintre care 99 în România. Despre magazinul Kaufland, organizatorii au fost săraci în informații.
Mariana Prisecaru a zis
Imi pare rau,dar cred ca n-o sa va vizitez pentru ca am fost „alungata „din curtea dvs in ziua de 4 .11.2014 desi peste tot ati dat de stire ca azi deschideti magazinul!Macar sa va cereti scuze!
Misha a zis
Si eu am patit la fel ..pana nu vad un comunicat oficial cu scuzele de rigoare nu calc pe acolo..Ca sa nu mai spun ca daca ma uit la foto si vad la oficialitati pe asta micu de la Adl care avea tatal angajat la Teatrul de vara in spetă Liviu Scarlat ma bufneste râsul..
daniel a zis
nu mai pot ei de scuzele voastre:)) stai sa bage o promotie si cred k vei calca pe acolo :)))
robert a zis
La CORA sunt promotii cum a fost ieri si cu 20,,,50 la suta …cand a facut Kaufland asa promotii…..mai ales la pensionarii care benficiaza de multe produse mai mici…Nu va faceti griji ca nici Kaufland nu da nimica degeaba
sandu a zis
cu supermarketuri din 200in 200 metri nu are sa fuctioneze economia ci cu fabrici si uzine cu locuri de munca
Elena a zis
deschiderea pe 4 noiembrie a fost pentru persoanele care aveau invitatie.s-a intrat in magazin doar cu acea invitatie.pentru clienti deschiderea a fost pe 5 noiembrie.
uncas a zis
Deschiderea unui supermarket se face pe baza unui studiu de piata referitor la nevoi si la puterea de cumparare a populatiei . Ei nu stiu sa piarda . Un lucru ingrijorator este impartirea zonelor de influienta intre lanturile de magazine referitor la amplasarea acestora ,pretul aceluiasi produs, prezenta diferita a produselor fara sa se concureze,uneori acelasi pret la virgula la acelasi produs de larg consum . In cazul in care acestea hotarasc sa plece toate odata se va intampla o catastrofa alimentara ! Oficiul concurentei trebuie sa fie FOARTE VIGILENT SI NECRUTATOR !