Procedura de selectare a firmei care va realiza studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic al drumului de mare viteză Bacău – Paşcani este într-o fază avansată. După ce s-au rezolvat contestațiile, au fost înregistrate șapte oferte.
La o valoare a lucrărilor estimată la 27,7 milioane de lei, firmele care au depus oferte sunt: Acciona Ingeneria SA, Consitrans SRL, Asocierea Rina Consulting SPA – Rina Consulting East Europe SRL- Viaponte ROM SRL, Asocierea SC Italrom Inginerie Internationala SRL – SC Metroul SA – SC ISPCF SA, Asocierea Romair Consulting SRL – SC DOHWA Engeneering CO LTD, Asocierea 3TI Progetti Italia Ingeneria Integrata SPA – Eurocerad Intrnational SRL și Asocierea Search Corporation SRL – SC Best Consulting & Design SRL – SC Formin SA.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA (CNAIR) va evalua ofertele și va anunța câștigătoarea. Lungimea aproximativă a acestui sector de drum este de 82 km.
În total, CNAIR derulează patru proceduri, pentru tronsoanele Ploieşti – Buzău, Buzău – Focşani, Focşani – Bacău și Bacău – Paşcani. Autostrada A7 sau drumul expres pe ruta Ploiești-Buzău-Focsani-Bacău-Pașcani ar urma să aibă o lungime de aproape 330 km si va prelua traficul pe ruta Nord-Sud, care în prezent se desfășoară pe DN2, un drum național cu câte o bandă pe sens și un acostament puțin mai lat, folosit drept încă o bandă de circulație.
Cristian Ghinghes a zis
Aproape 1 an (minus 2-3 săptămâni). Atât a durat să avem listele finale cu ofertanți pentru toate cele 4 tronsoane ale Autostrăzii A7 (Ploiești-Bacău-Pașcani). Acum așteptăm evaluarea ofertelor de către CNAIR și desemnarea câștigătorilor pentru aceste 4 licitații… greu, foarte greu!
Wyoming a zis
Stiu ca majoritatea romanilor are o parere foarte rea despre chinezi. Problema e ca acum 20 de ani, in China nu existau autostrazi, iar astazi, sunt aproape 130.000 de kilometri, adica mai mult decat toata lungimea autostrazilor din restul lumii, inclusiv SUA, Germania samd.
D a zis
Domnu’ consilier, las-o jos ca macane, sunt doar oferte pentru studii de fezabilitate, de construit…..peste o suta de ani
bryan a zis
CU BANII ASTIA AR PUTEA FACE MULTE LUCRURI MAI FRUMOASE
Percea Nicky a zis
Daca in urma cu 28 de ani Romania era lasata in pace,acum era o China in miniatura ,cu o infrastructura superioara multor tari europene si cu o economie puternica . Dar cine din straini dorea asta ? Drepturile omului,democratie,presa libera,etc…… Apa de ploaie, vorbe bune pentru gura-casca….S-a ales praful ,avem o tara in regim fanariot-oligarhic pentru cel putin 100 de ani….
filmar a zis
Pe bune? Inca mai suntem nostalgici? Inca visam? Credeam ca oricine trece de clasa a 4-a realizeaza ca un regim falimentar economic, profund nedemocratic si imoral nu avea un viitor. Uite-te la Corea de Nord sau, mai nou Venezuela. Tari care ” au fost lasate in pace” . Unde sunt ele acum? In ce secol?
Sunt absolut uimit ca nationalismul feroce este inca in voga dupa ce acum circa 80 de ani aducea intreg continentul Europa in ruine!
Intr-o lume profund globalizata, sa fii nationalist e retrograd si penibil.
inginer a zis
Nu suntem nostalgici ci constatam o situatie reala. Faptul ca nu suntem in stare sa varuim toate constructiile realizate in perioada comunista sau sa asfaltam toate soselele tarii in 27 ani de la revolutie, arata faptul ca „democratia ” este o „fata morgana”.