La nivelul judeţului Bacău, în anul 2017, s-au înregistrat un număr de 1442 reclamaţii, 734 dintre acestea fiind transmise on-line, privind calitatea şi securitatea produselor şi serviciilor.
Cele mai multe sesizări au vizat prestările de servicii – 900 reclamații. Majoritatea au fost pe segmentul de telecomunicații (telefonie mobilă – 156, internet – 121, telefonie fixă – 116 și servicii cablu tv – 116). Alte servicii reclamate au vizat furnizarea energiei electrice, apă-canal, servicii de taxi, transport rutier, transport aerian, servicii de poștă și curierat, hosting, servicii de cazare și servire, servicii și produse financiare, servicii de turism, servicii de organizare evenimente, servicii de spălătorie și curățătorie, servicii de îngrijire și înfrumusețare.
Pe segmentul bunurilor nealimentare au fost 458 reclamații și au vizat produsele electronice, electrocasnice, telefoane mobile, îmbrăcăminte și încălțăminte, componente și accesorii auto, aparate medicale, optică medicală, construcții și materiale de construcții, etc.
Alte 84 reclamații au vizat produse congelate, fructe și legume proaspete degradate, prețuri diferite la raft față de casa de marcat.
Din numărul total al reclamaţiilor închise, 506 au fost cu rezolvare amiabilă, 361 cu soluţionare pozitivă, 29 retrase, 19 nesoluţionabile, 392 neîntemeiate, 28 clasate şi 107 redirecţionate către alte instituții.
Lasă un răspuns