Primăria Municipiului Bacău anunţă publicul interesat asupra dezbaterii «Planurilor de acțiune destinate gestionării şi reducerii zgomotului în Municipiul Bacău», elaborate în conformitate cu prevederile Hotărârii nr.321/2005 privind evaluarea şi gestionarea zgomotului ambiant, cu modificările şi completările ulterioare.
Consultarea publică va avea loc în data de 20.09.2018, ora 13.00 la Centrul de Afaceri şi Expoziții Bacău, Calea Dr. Alexandru Şafran nr.145.
Documentația supusă dezbaterii poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Bacău şi pe site-ul instituției www.municipiulbacau.ro, în secțiunea Informații > Hărți de zgomot.
Comentariile, întrebările sau opiniile pot fi transmise şi în scris la sediul Primăriei Municipiului Bacău sau pe adresa de e-mail contactprimarie@primariabacau.ro, până la data de 20.09.2018.
Persoană de contact: Gabriel Grițcu tel.0741183198