Ministrul transporturilor, Răzvan Cuc, a vizitat astăzi șantierul șoselei de centură a Bacăului, care reprezintă și primii kilometri de autostradă din Moldova. Varianta de ocolire a municipiului Bacău, parte din Autostrada A7 Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani, va avea o lungime de 30,8 km din care aproximativ 17 km vor fi realizați la profil de autostradă.
Delegația condusă de ministru, alături de parlamentarii PSD Dragoș Benea și Lucian Șova și primarul Cosmin Necula, au inspectat alături de constructor, traseul centurii Bacăului. Lucrarea este amplasată la sud, est și nord de municipiul Bacău și presupune realizarea unui sector comun cu traseul Autostrăzii Moldova, a unor conexiuni cu DN 2 la sud și la nord de municipiul Bacău și a unor conexiuni cu DN 15 și cu DN 11, la vest de Bacău.
Licitația pentru această porțiune a fost câștigată de UMB Spedition & Tehnostrade. Potrivit contractului semnat în decembrie 2018, antreprenorul va realiza proiectul în 36 de luni și va oferi o garanție de 7 ani a lucrărilor.
Jona a zis
Atata gargara pentru o amarata de autostrada de parca s-a colonizat planeta Saturn, mai lipsesc depunerile de coroane, trasul cu tunul si clovnul de la Cotroceni cu mana la inima. Si cativa aurolaci care sa se dea cu fundul de pamant pentru justitia de tip mafiot.
Bebe a zis
Asociația Pro Infrastructură
1 oră ·
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor România, de teama protestului de astăzi, încearcă să îl acopere și să îl discrediteze printr-o acțiune de PR de cea mai joasă speță: anunță începutul chiar de astăzi al lucrărilor la Centura Bacău, parte din Autostrada A7.
Însă noi am arătat în premieră, pe 11.03.2019, primele imagini cu activitate în teren care a început deja de săptămânile trecute. Comunicatul nostru de luni: http://bit.ly/2CniqVt.
Antreprenorul general are autorizație de construire doar pentru un sens din cele două (semi-profil), celălalt neavând încă proiectul aprobat. Așa că mai durează până când vom avea toată birocrația rezolvată și se va putea lucra la putere maximă pe prima autostradă din Moldova.
Alta intrebare ! a zis
…nu le-ar fi rusine! Pai si data trecuta tot asa se inghesuiau si se calcau pe bombeu PSD-istii…si cum, nu au adus nici un popa sa aghezmuiasca, ca sa piara dracii de pe tarla ?!? Asta a vrut sa fie raspuns pentru cei cu protestul de 15 min.
Cum de nu va dati sema ca nimic nu se misca daca nu vine ministru’ & gasca de la PSD sa impinga? Evident ca ei habar nu au despre ce este vorba, dar…CATA NESIMTIRE !
As dori ca Pro Infastructura sa ne faca periodic si niste filme cu drona pe traseu. Multumesc.
Virgil a zis
O sa ne salveze „Pro infrastructura” fara ei totul e desert….
Eu zic sa va uitati cu atentie la Antreprenor, probabil el si nu CNAIR sau Ministerul trag sforile ci invers, altfel cum ar fi posibil ca si fara proiect tehnic aprobat sa se execute pamant stabilizat la strat de forma, carcasele armaturilor de la piloti sa fie simplificate, variatiuni fata de proiectul din 2015.
Posibil ca acet Atreprenor sa-si asume unele lucruri pentru grabirea realizarii lucrarilor si cine sa-l intarzie, consultantul, autoritatile?
Sa fim increzatori si cu speranta ca nimic nu-l poate opri odata ce a inceput, raspunderea este in numele sau, autoritatile sunt doar spectatoare la desfasurarea lucrarilor