Pentru că un şofer a ignorat semnalele luminoase şi sonore la o barieră din oraş, mecanicul de locomotivă a oprit trenul, a coborât şi i-a cerut bărbatului să mute maşina pentru că garnitura să poată trece în siguranţă.
Şoferul neatent se apropiase prea mult de linia ferată şi bariera a coborât chiar pe maşina lui.
Poliţiştii încearcă acum să îl identifice pe conducătorul auto. El poate rămâne fără permisul de conducere pentru trei luni.
Pensionar din zona Tic-Tac a zis
Foarte bine i-a facut. Este un abuz mostenit de catre Societatea de Cai Ferate, cu aceste treceri de cale ferata. Nu e posibil asa ceva ca sa stea zeci si sute de masini si cate o jumatate de ora la o bariera CFR, doar ca sa treaca o garnitura de tren cu 5 navetisti. Legislatia ar trebui mult imbunatatita aici.
nicu a zis
Sa vezi ce frumos e la ora de varf, cand e trafic infernal, se lasa bariera sa treaca o amarata de drezina…… si blocheaza toata circulatia din ambele sensuri sau cand se lasa bariera si te prinde pe sine ca in fata, e coloana blocata.
Ionuț a zis
Nu am stat niciodată jumătate de oră la barieră.
Jona a zis
Luminile de la calea ferata sunt atat de proaste si mici incat ziua aproape ca nu se vad de mizerabile si distruse ce sunt, ar mai trebui schimbate si puse unele mai mari si mai vizibile, sirena sa se auda clar, acum se aude sirena ca dintr-un dintr-un butoi de nici nu stii daca emite ea sunete sau se aude aiurea vreo alarma, oare mai verifica cineva functionarea corespunzatoare a semnalizarii la trecerea de cale ferata?