Traficul la ieșirea din Bacău spre Vaslui a fost dat peste cap astăzi. Cozile s-au format de la primele ore ale dimineții, nervii șoferilor fiind întinși la maximum.
Motivul îl reprezintă devierea circulației pe DN2F Bacău – Vaslui, între km 2+500 și km 2+700, pentru execuția podului de la Varianta Ocolitoare (VO) Bacău. Direcția Generală Drumuri și Poduri Iași anunță că traficul se desfășoară pe zona drumului, pe partea dreaptă, dirijat cu semafoare.
ana a zis
da mai bine sa nu mai faca ma nici o centura ca sa nu se mai supere soferii. natie de nemultumiti vesnic.
John a zis
Ar putea sa fie si mai expliciti? De exemplu cat vor dura lucrarile? Nu pare sa fi fost ceva temporar, problema persista inca de ieri.
Ciudata coincidenta intre momentul efectuatrii lucrarilor si perioada de varf de trafic. La amploarea lucrarii nu cred ca ar fi multa bataie de cap sa mai improvizese o banda pe portiunea respectiva.
gogu a zis
si o sa mai persiste ma ca asa e cand construiesti, ocupi locul unde construiesti. sau sa faca la iarna nu? ba ce destepti va credeti unii…fac cand trebuie facut nu cand va dati voi cu parerea…ce coincidenta ma? ca se lucreaza? foarte bine. sa o faca naibii mai repede…daca nu se face nu e bine. daca se face nu e bine. unde sa faca o banda? la tine in fata blocului? e terenul unora acolo. nu se poate face unde si cum vrei tu ma pareristule. natie de 2 lei…nu meritati ma nimic. nici ulita cu pietre. nu e nici o coincidenta ciudata. e prostia ta…
adi a zis
unde sa iti faca draga banda? nu vrei sa te duci tu sa dai lectii la fata locului? ia metroul sau barca daca te deranjeaza ca se construieste ceva.
umb a zis
si cum ar dori maria ta sa se faca lucrarea in zona? mars ma de aici…
umb autostradel a zis
gata. am rezolvat. nu va mai deranjam. nu mai facem nici o centura. si scuze pt deranj.
Artemis a zis
Am la dispozitie un film cu o masina de Vaslui, AUDI A4 de prin 1900 toamna, culoare alba, cu volan pe dreapta, care a depasit azi coloana de circa un kilometru formata la semaforul de laiesirea catre Vaslui, avand un dispozitiv de alarma audio gen Politie pus in functiune (deci nu avea girofar sau alte inscriptionari). Numerele de inmatriculare se vad pe film, desi intr-o alta ocazie, cand am reclamat, s-a ajuns la concluzia ca numerele erau false. Sa vedem ce spune garcea de data asta, plus televiziunile, ca l-am trimis deja.
ana a zis
cum crezi tu ca ar putea fi identificat?
G7 a zis
Dupa numarul de inmatriculare, presupunand ca nu traim in Afghanistan, unde lumea umbla cu numere scrise de mana. Fapta de circulatie cu numere false este penala, se pedepseste cu 3-5 ani de puscarie, iar folosirea semnalelor sonore ale vehiculelor de urgenta este iarasi fapta penala, 1-3 ani de puscarie. Exista inca doua filme facute din fata cu cocalarul acesta, avea o blonda langa el, care radea, ca doar era caz de excitare sexuala sa incalci legea, asa ca fii sigur ca mumuleanul va fi identificat fara doar si poate.
ana a zis
dupa numere false? cum sa identifici pe cineva dupa numere false ma?! ce iq aveti?!
Der Spiegel a zis
Tu ai impresia ca o activitate de genul manufacturat numere false, care este extrem de expusa atentiei DIICOT,. SRI, STS chiar, dureaza mai mult decat cateva saptamani inainte sa fie dibuita ?! Crezi ca dupa ce e prins, ala de a facut numerele false nu spune si ce a supt de la ma-sa ?!!
x a zis
Chiar te rog sa ne anunti ce răspuns ai primit! Eventual urca filmarea pe YouTube și o să am grijă să ajungă unde trebuie.
XX a zis
Numarul este – inchipuieti, VS30XX… Am lasat ultima necompletata, va las pe voi sa ghiciti. Deci repet, AudiA4 de prin 2000, culoare alba, fara niciun insemn, volan dreapta, cocalar cu parasuta, si evident, semnal audio tipic Politiei, dat tare, ca l-am auzit de la un kilometru si cand am vazut in retrovizoare ce venea depasind zeci de fraieri care stateau la coada normal, mi-a venit sa ies si vad ce face, opreste sau da peste mine ? L-am dibuit si eu dupa asigurare, se proceseaza dosarelul… Problemna e ca nu este singurul derbedeu de acest gen, oamenilor li se pare o gluma sa te dai drept politist si sa treci de coloana.
gigiexpertu a zis
mai citesc pe facebook cum zic unii : ” pai sa se lucreze noaptea , ca am fost eu in hanglia si acolo numai asa se lucreaza. e august si vin indienii capsunari acasa ” . citesti si iti curge scuipatul din gura cand vezi cat de „inteligenti ” sunt unii . bubuie , nu alta !
si acum on topic : e vorba despre o pasarela pentru dn2f peste viitoarea autostrada. deci logic pilele de sustinere vor pica fix pe aliniamentul drumului. asa ca , domnilor , nu are cum sa se lucreze noaptea. ca vor fi niste utilaje si niste gropi pe acolo , gen. baietii de la umb se apuca de piloti forati si apoi de sapaturi serioase pentru pile. lucreaza bine si rapid. ziceti mersi ca nu fac turcii pasajul ca atunci dura pe putin 1 an. umb , zic eu , il fac in 3 luni. rabdare si tutun ca iese treaba buna !
Mortal a zis
Problema este simpla. Acel semafor pus de catre niste imbecili nu isi regleaza timpul dupa trafic. Daca ai coada de doi kilometri pe un sens si de juma de kilometru pe celalalt, setezi semaforul astfel incat sa aiba timpi diferiti de verde. Din pacate, in Romanica nu mai exista ingineri, ci numai garcea, si normal ca asa apar aceste situatii imbecile in care nu se ia in calcul traficul de pe o directia versus alta.
gigiexpertu a zis
nu ai cum sa setezi semafoarele in functie de cum bate vantul si cum e traficul in anumite perioade ale zilei. semafoarele au un timp pentru verde si un timp in care este rosu la ambele capete pentru degajarea drumului. problema e ca multi idioti intra pe rosu si cand se da verde pentru ceilalalti drumul nu e degajat si astfel apar blocaje. aici politia rutiera daca ar sta o ora ar lua o plasa de permise. sau 2 camere la ambele semafoare …. ai intrat pe rosu a 2 a zi te cauta baietii sa te lase pieton.
miron a zis
E foarte bine ca se lucreaza la centura. Soferii vor si cu slanina in pod si cu buzele unse.