Administratorii asociațiilor de proprietari din Bacău mai au la dispoziție doar cîteva săptămîni pentru a obține, conform legii, atestatul profesional. Primăria municipiul Bacău a început procedura de atestare a administratorilor asociațiilor de proprietari. Conform normelor de organizare și funcționare a asociațiilor de locatari și de proprietari, data limită pînă la care administrațiile locale trebuie să avizeze activitatea responsabililor asociațiilor este 31 august. Consilierul Andi Enăchescu precizează că, după această dată, angajarea în cadrul asociațiilor a administratorilor neautorizați constituie contravenție și se pedepsește conform legii. „La această oră se află în lucru un proiect de hotărîre ce va cuprinde cuantumul amenzilor pe care le pot primi președinții asociațiilor de proprietari din Bacău dacă mențin pe post sau angajează noi administratori ce nu pot face dovada obținerii atestatului profesional”, a precizat consilierul Enăchescu, unul dintre membrii comisiei de atestare. (Elena SOLOMON)
Lasă un răspuns