Chinezii de la China Railway și turcii de la Mapa Insaat au depus contestație la licitația pentru tronsonul 4 din Drumul Expres Craiova – Pitești, după ce a fost declarat câștigător Dorinel Umbrărescu, notează economica.net. Aceleași firme îl contestă pe cel mai mare constructor român de autostrăzi și pe tronsonul 3 al șoselei cunoscute ca „Autostrada Ford”.
Chinezii de la China Railway și turcii de la Mapa Insaat au depus contestație la licitația pentru tronsonul 4 din Drumul Expres Craiova – Pitești, după ce a fost declarat câștigător Dorinel Umbrărescu. Aceleași firme îl contestă pe cel mai mare constructor român de autostrăzi și pe tronsonul 3 al șoselei cunoscute ca „Autostrada Ford”.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat pe 30 iunie 2020 că pentru tronsonul 4 a fost desemnată câștigătoare oferta asocierii SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. (S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. – Lider de asociere), cu preţul de 617.080.915,60 lei fără TVA și un punctaj total de 100 puncte, din care 50 de puncte pentru componenta financiară și 50 de puncte pentru componenta tehnică. Durata contractului este de 36 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor. (sursa: economica.net)
Marius a zis
Chinezii și turcii să prezinte utilajele și forța umană cu care se vor apuca de treabă. Dacă vor face ca la centura Bacăului, prezentându-se cu două utilaje și 10 muncitori, atunci ,,marș afară” stimați contestatari! Încă ceva…dacă tot este gata un tronson al centurii Bacău, poate se dă în folosință pentru decongestionarea traficului.
:-) a zis
Don Umbrarescu,dă-i dracului pe ei,si pe ăilalți.Apucati-va de treaba.Succes
Constantinopol a zis
Constantin Brancoveanu a fost executat in data de 15 august 1714 de catre turci. Vina lui – a refuzat sa se converteasca la islamism. Alaturi de el au fost decapitati cei patru baieti ai sai, Constantin (31 de ani), Stefan (29 de ani), Radu (24 de ani) si Matei (16 ani). Turcii incercasera fara succes, prin tortura, sa afle unde isi tinea ascunsa averea Brancoveanu. Ca intotdeauna in istoria lor, turcii erau LA FURAT. Iar cand nu au putut sa fure, au UCIS.
Ma intreb, daca exista o lume dupa asta, ce or fi crezand cei cinci romani Brancoveni despre afacerile pe care le facem cu urmasii celor care i-au ucis.
Adrian a zis
Umbrarescu cel mai bun si serios constructor de drumuri!
miron vasile a zis
In spatele chinezilor si turcilor sunt politicieni romani care trag sforile. Saboteaza construirea drumului fiindca au interese ascunse.
Mihai a zis
Ce cauta chinezii si turcii aici?