Circa 100 de persoane care ar fi trebuit sa ajunga marti la Torino au fost nevoite sa astepte citeva ore bune pina la decolare, dupa ce au fost anuntate ca din cauza unor defectiuni, avionul tip Boeing 737 nu se poate ridica de la sol. Cu toate acestea, la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (OJPC) nu a fost depusa nici o sesizare. „Noi am ajuns la fata locului in mai putin de jumatate de ora de la anuntul ca zborul va fi aminat. Conform legislatiei in vigoare, dupa trecerea a doua ore din momentul in care avionul nu a decolat, trebuie sa se asigure pasagerilor minimul necesar de apa si hrana”, a declarat Mirel Miclaus, inspector sef OJPC Bacau. „In cazul de fata, persoanele au beneficiat de asistenta, apa si sandwich-uri din partea Crucii Rosii Bacau, la mai putin de doua ore. Practic, momentan, nu putem spune ca din acest punct de vedere, drepturile consumatorilor au fost incalcate. Oricum, se asteapta rezultatul final al anchetei”, a mai precizat Miclaus.
Avionul, care trebuia sa decoleze in jurul orei 15, a fost reparat si a decolat spre Torino in jurul orei 19.
Lasă un răspuns