Grupul E.ON Romania intentioneaza sa elimine erorile din facturi, reactualizind baza de date. Reprezentantii E.ON spun ca odata cu emiterea facturilor apar greseli, acestea fiind cauzate de date neactualizate referitoare la locurile de consum. In acest sens, a fost demarata actiunea de actualizare si completare a bazei de date privind consumatorii de energie electrica din judetul Bacau. „Prin aceasta actiune sunt actualizate si completate informatiile referitoare la titularul de contract si datele de identificare ale acestuia (nume, adresa etc.), respectiv informatii referitoare la caracteristicile tehnice ale contoarelor. Consumatorii de energie electrica sunt rugati sa faciliteze accesul angajatilor E.ON la locul de consum si sa puna la dispozitia acestora toate informatiile necesare actualizarii bazei de date. In cazul in care consumatorii nu sunt la domiciliu, acestia sunt reprogramati, fiind informati in legatura cu data la care vor fi vizitati de catre echipe”, spune Corneliu Zait, purtator de cuvint in cadrul companiei E.ON. El adauga ca acest demers are in vedere cresterea calitatii serviciilor oferite prin imbunatatirea sistemului de facturare, respectiv prin asigurarea sigurantei in exploatarea sistemului de distributie a energiei electrice.
Lasă un răspuns