C O N V O C A R E
În conformitate cu prevederile art. 178 alin. (1) coroborat cu prevederile art. 179 alin. (1) și (2), lit. a) ale art. 179 alin. (6) raportat la art. 134, ale art. 191 alin. (1) lit.b) și (3) lit. a) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
C O N V O C
Consiliul Judeţean Bacău în şedinţă ordinară pentru data de 26.02.2021, ora 11:00 în sala de şedinţe a Centrului de Afaceri şi Expoziţii Bacău, din Calea dr.Alexandru Şafran, nr.145, cu următorul proiect al ordinii de zi:
- Aprobarea procesului verbal al ședinței ordinare din data de 29.01.2021;
- Proiect de hotărâre privind utilizarea unor sume din Fondul de întreținere,înlocuire și dezvoltare,aferent Proiectului „Sistem integrat de management al deșeurilor solide în județul Bacău”.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre pentru modificarea art.3 din Hotărârea Consiliului Județean Bacău nr.91/2020 privind aprobarea cofinanțării proiectului ,,Sprijin în pregătirea aplicației de finanțare precum și a documentațiilor de atribuire pentru proiectul Extindere a sistemului de management integrat al deșeurilor în județul Bacău,în perioada 2020-2023” cu modificările ulterioare.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre privind constituirea unui drept de uz și a unui drept de servitute asupra terenului în suprafață de 7 mp. din zona drumului județean DJ 116, situat pe raza teritorial-administrativă a comunei Pârgărești, din județul Bacău, aflat în domeniul public al Județului Bacău și în administrarea Serviciului Public Județean de Drumuri Bacău, în favoarea S.C.DELGAZ GRID S.A.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre privind constituirea unui drept de uz asupra terenului în suprafață de 15 mp. și a unui drept de servitute asupra terenului în suprafață de 54 mp., aflat în domeniul public al județului Bacău și în administrarea Spitalului Județean de Urgență Bacău, în favoarea S.C. DELGAZ GRID S.A.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre privind aprobarea prețurilor medii la principalele produse agricole și al masei verzi de pășune pentru anul 2021 în județul Bacău.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre privind respingerea plângerii prealabile formulată de orașul Dărmănești împotriva Hotărârii Consiliului Județean nr. 153/28.08.2020 privind asocierea județului Bacău cu unitățile administrativ-teritoriale din județ în vederea finanțării activității de protecție de tip rezidențial a persoanei cu handicap.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre privind solicitarea trecerii unui imobil din domeniul public al statului și din administrarea Instituției Prefectului-județul Bacău în domeniul public al Județului Bacău.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Anexei 2 din Hotărârea Consiliului Județean Bacău nr. 92/2020 privind declanșarea procedurilor de expropriere a unor imobile-terenuri proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică „Creșterea gradului de securitate la Aeroportul Internațional „George Enescu” Bacău – zona de protecție Sistem ILS de categoria II pe direcția 16”, cu modificările ulterioare.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unui Acord de cooperare pentru eficientizarea și creșterea capacității de colectare a taxelor și impozitelor locale între județul Bacău, CN „Poșta Română” S.A și unitățile administrativ-teritoriale din județ.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău - Proiect de hotărâre privind aprobarea schemei cadru de ajutor de minimis în vederea reducerii la plata impozitului pe clădiri și scutirii de la plata impozitului pe teren pentru contribuabilii persoane juridice pentru atragerea de investiții și crearea de noi locuri de muncă la nivelul unităților administrativ- teritoriale din județ.
Inițiator: dl. Valentin Ivancea – președinte al Consiliului Județean Bacău
* Pentru consilierii județeni care nu pot participa fizic la ședința publică din data de 26.02.2021, din motive medicale, dovedite prin înscrisuri emise în conformitate cu actele normative în vigoare, asigurarea prezenței se va face prin intermediul aplicației WEBEX, și a aparaturii puse la dispoziție de aparatul de specialitate al Consiliului Județean Bacău.
* Materialele înscrise în proiectul ordinii de zi din prezenta vor fi puse la dispoziția consilierilor județeni prin transmiterea în format electronic/digital la adresele de e-mail alocate fiecăruia, de către Serviciul informatizare din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Bacău, în data de 20.02.2021.
* Proiectele de hotărâre anterior indicate sunt înaintate spre avizare, cu invitația de a formula și depune amendamente asupra acestora, către comisiile de specialitate ale Consiliului Județean, după cum urmează:
Avizele și amendamentele pe care comisiile de specialitate le vor formula vor fi depuse la secretarul general al județului, în cel mai scurt timp.
- Proiectul ordinii de zi şi convocarea şedinţei au fost făcute publice pe site-ul oficial al Consiliului Judeţean Bacău www.csjbacau.ro, în data de 20.02.2021.
PREŞEDINTE,
Valentin IVANCEA
Lasă un răspuns