Parlamentarii PSD Bacău au dat publicității o poziție comună față de Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), prezentat în Parlament.
„Planul Național de Redresare și Reziliență/PNRR nu prevede traversarea Carpaților cu o autostradă care să lege Moldova de Transilvania”, se arată în declarația deputaților și senatorilor PSD Bacău:
În 2018, politicienii de dreapta de la PNL și USR au votat lege pentru autostradă în Moldova, dar când au ajuns la guvernare au pus pe primul loc metroul de la Cluj.
Moldova este condamnată la subdezvoltare și sărăcie de guvernarea PNL/USR și de măsurile de austeritate ale lui Cîțu care a dus toți banii la clientela politică din Ardeal.
Niciun băcăuan de la PNL sau USR nu este la masa deciziilor în guvernul PNL/USR, nu poate influența măsurile discreționare care se iau, iar viitorul Bacăului și al Moldovei este hotărât peste capetele cetățenilor condamnați să suporte austeritatea & sărăcia aduse de guvernarea Cîțu.
– parlamentarii PSD Bacău: Ana-Maria Cătăuţă, Bianca Purcărin, Cristina Breahnă-Pravăț, Ionel Floroiu, Costel Dunava şi Claudiu Ilişanu
Şedinţa comună a Senatului şi Camerei Deputaţilor a început, miercuri, de la ora 13.00. PNRR a fost prezentat de premierul Florin Cîţu, care a participat apoi la dezbaterea documentului. Liderul PSD, Marcel Ciolalcu, a anunțat că formaţiunea va depune moţiune de cenzură în 14 iunie, pe motivul „eşecului” PNRR.
cezar a zis
Ieri domnul Catalin Urtoi unul din presedintii Moldovea vrea autosrada a fost la CNAIR si printre altele s a interesat si de A13 ca sa vezi domnu Gigiexpertu ca nu se lupta numai pentru A 8 asa cum spuneai intr o postare din alt articol…..spre deosebire de Benea si ai lui care niciodata nu au ridicat macar problema tronsonului Iasi tg frumos unde e un trafic de 22 000 masini pe ora si frecvent au loc accidente si mor moldoveni inclusiv bacauani….ca tot vorbeati de solidaritate…..vorbe goale….
Te pot informa ca:
In legatura cu A13 au fost finalizate investigatiile geotehnice pe AM2 .
In luna iunie se vor finaliza Analizele multicriteriale pentru stabilirea traseului.Acolo undetraseele AMC 1 si AMC 2 coincid se va trece la sudiile geo inaintea stabilirii traselui.
Kross a zis
Realitatea este ca Moldova a devenit un fel de colonie a fratilor ei din Muntenia si Transilvania.In afara de a fi pepiniera de forta de munca pentru Bucuresti si orasele din vest Cluj,Brasov,Timisoara,Sibiu ,nu exista alt interes.Mai devreme sau mai tarziu,zona va fi atat de imbatranita incat se va da faliment.Populatiile din Orientul apropiat abia asteapta sa ocupe acest loc.In 50 de ani vor fi surprize demografice uriase .
Promovarea in functii publice a unor personaje fara inteligenta emotionala,dar cu diplome fabricate,au adus zona la abandon de catre cetatenii locali.
Sa speram ca se va da credit mai mare investitorilor locali pentru a trage zona dupa ei.Este singura sansa.Cu politicenii care au promovat toate stripteuzele in functii nu poti avea sperante.
dragos a zis
Bine punctat, Kross! Doar ca decizia de a tine zona de est in inapoiere nu poate fi doar a politicienilor. Este greu de imaginat ca toate partidele au facut aceleasi greseli timp de 30 de ani. Deci e mai mult de atat…