Serviciile Fan Courier Bacău au dezamăgit mai mulți clienți în perioada sărbătorilor. Pe adresa redacției au sosit mai multe plângeri, la fel și pe internet și rețelele de socializare. Unii se plâng că le-au sosit coletele de Crăciun abia în noul an, iar mai mulți susțin că în loc să le primească la domiciliu, așa cum prevede serviciul, au fost chemați la sediul Fan Courier Bacău să le ridice și au stat la cozi mari.
„Vă informez că am primit mesaj de la Fan Courier să mă duc să îmi ridic coletul de la sediul lor din Izvoare. Nu mi se pare normal, am plătit 25 de lei taxă de transport ca să vină acasă pachetul. Acum am dat bani și pe taxi și am pierdut 20 de minute la coadă, pentru că era foarte multă lume chemată să ridice coletul. Vă rog dacă puteți să faceți cunoscut cazul, pentru că cei de la Fan nu răspund deloc la sesizări. Am întrebat angajații și mi-au spus că ei nu știu ce fac șoferii și că nu pot da detalii „, ne-a scris un alt cititor, care ne-a trimis și o poză cu oamenii veniți la sediul Fan Curier Bacău să-și ridice coletele.
„Coletul meu, conform AWB, a plecat din București pe 17 decembrie și a venit abia azi, pe 3 ianuarie. Chiar comandasem ceva pentru Crăciun și am zis să o iau din timp. Am făcut mai multe sesizări și nu am primit răspuns. Azi (3 ianuarie, n.r.) am primit mesaj că a ajuns coletul. E o bătaie de joc. Deja am făcut plângere la Protecția Consumatorului”, ne-a transmis pe adresa redacției Gabriel M.
De altfel, foarte multe plângeri au sosit pe pagina de Google a Fan Courier Bacău în perioada sărbătorilor.
Fan Curier Bacău nu a putut fi contactat pentru un punct de vedere. Acesta va fi publicat în cazul în care ne va fi transmis.
Haha a zis
Vai! In sfarsit apar „vedetele” acestea in presa. Cam tarziu… Prea multe intarzieri, nereguli, retur-uri nejustificate, cica cautat la adresa dar coletul nici nu a parasit depozitul. Bravo asa zisilor manageri care au stricat imaginea, serviciile Fan in Bacau. App, cunoasteti cine-s managerii agentiei din Bacau?
:-) a zis
Pai nu va placut la posta romana,nu?Tui mama ei de putoare…
Marius P. a zis
Franciza câștigată de ani buni de o firma X din județul Vaslui. Curierii sunt prea puțin plătiți pentru volumul de livrari. Si eu am avut probleme in trecut de nenumărate ori cu sediu pe Republicii colet in depozit si destinatar negăsit la adresă, nici măcar nu fusesem avizat sms sau apel, seara primeam mesajul ca am fost căutat….apoi cu sediul dr pe Ștefan cel Mare…..am solicitat ulterior tuturor comercianților online livrare cu orice curier mai putin FAN…la nivel național sunt profi dar local este o problema de management si nu numai !!!!
Crina a zis
Noi platim sa fie aduse coletele la usa, nu sa fim sunati sa coboram dupa ele. E bataie de joc.
Ionut a zis
Tare as vrea sa te vad cu un frigider in spate pe scări!:))))
Ana a zis
Am avut un pachet desfăcut de la ei ..noroc că aveam asigurare pe pachet. Era un leptop trimis cadou. Se făceau că nu.l găsesc , că este la șofer în mașină. E varza firma.
ovidiu a zis
As dori sa citească cine trebuie acest comentariu.Am avut și eu ocazia sa stau la coada dar va spun ca e vina celor de la Ghișeele de la sediu ca împreuna cu șoferii formează anume cozi pentru ca așa sunt mai mulți cei care dau șpagă invocând diverse motive se bagă in fata .De asta nu merg treburile ca ca acești angajați fac jocurile.Sesizați toți și faceți reclamație de câte ori aveți ocazia
ovidiu a zis
As dori sa citească cine trebuie acest comentariu.Am avut și eu ocazia sa stau la coada dar va spun ca e vina celor de la Ghișeele de la sediu ca împreuna cu șoferii formează anume cozi pentru ca așa sunt mai mulți cei care dau șpagă invocând diverse motive se bagă in fata .De asta nu merg treburile ca ca acești angajați fac jocurile.Sesizați toți și faceți reclamație de câte ori aveți ocazia
Andrei a zis
Mai repede ajunge cu porumbelul voiajor decat cu firmele de curierat! Oricare ar fi acea firma….
DORINA a zis
Asta nu este agentie. E o bataie de joc.
vaxalbina a zis
La Bacau e o problema de management iar angajatii sunt probabil slab platiti, de aceea si fluctuatia mare de personal. Mai e si problema cu unii care umbla prin colete. Eu am pățit ca un telefon mobil returnat la comerciant prin Fan Curier sa nu mai ajunga la destinatie si foarte greu mi-am recuperat banii din acest motiv. Colaborez cu ei si in baza unui contract iar in ultimul an au schimbat cel putin 10 baieti pe zona respectiva. De unde calitate in aceste conditii?! Oricum, cu foarte putine exceptii, si alea datorita catorva angajati cu simt de raspundere, majoritatea firmelor de curierat au niste servicii ordinare. Este suficient sa urmariti recenziile google ca sa va convingeti. Au volume atat de mari de livrari incat ii doare in pix de reclamatiile facute si de clientii nemultumiti. Iar noi, din pacate, nu suntem obisnuiti sa penalizam astfel de furnizori de servicii
Phiu a zis
Managerii vasluieni, oameni cu staif politic si functii bine platite la stat, care au franciza de 3 ani au distrus ce mai era in agentia aia. Au dat afara orice persoana care le statea in coasta si au pus „sefi” marionete fara cunostinte de baza, care vb urat cu clientii, colaboratorii dar si cu angajatii.
Jorda Vasile a zis
Am expediat in decembrie u colet pana la bucuresti la pretul derizoriu de 142 lei. Au reusit sa i-l livreze in aceeasi saptamana dar in acelasi timp au reusit sa scape una dintre cutii (carcasa PC) incat au avariat ireversibil coolerul si procesorul. Cine a livrat awb 1762170700002, sa va fie rusine. Daunele se ridica undeva la 1200 lei.
Mihai a zis
Pentru cine nu cunoaste, managerii care detin franciza Fan Bacau sunt Ponea Mihai (vezi mai multe detalii pe google din ce zona de activitate vine si ce functie publica detine) si asociatul Dogaru Catalin. Asa cum fac politicienii, isi trec in portofoliu o firma dupa care uita de ea, de angajati, de beneficiari – clienti. Oare in Bacau nu sunt persoane, firme care pot sustine si dezvolta o astfel de franciza? Trebuiau sa caute tocmai la Vaslui si politicieni?
kross a zis
Voi credeti ca daca dati cu totii comenzi din fata calculatorului,va va ajunge la toti coletele la timp?Eeee aici este problema.Nu o sa ajunga si va rog sa va informati ca si in Vestul civilizat este la fel,chiar mai rau.
Comertul online genereaza pe langa concurenta neloiala magazinelor mici si mult mai multe deseuri.
Toti cei care comanda sa le vina la nas si pe urma fac retur, nu fac decat sa ingreuneze un sistem care si asa este deficitar de forta de munca si mijloace logistice.