– in cele citeva zile in care „caravana” Sensiblu si Sanofi Aventis „Luptam impreuna impotriva osteoporozei” a poposit la Bacau, lucrurile au mers conform celor anuntate si stiute de cetateni: gratuit, cu ajutorul unui ostodensiometru si al unui medic specialist, oricine isi poate afla riscul de boala – nu acelasi lucru s-a intimplat in ultima zi a actiunii, 23 mai, cind am fost sesizati de cetateni cu privire la faptul ca organizatorii le-ar incalca drepturile.
Peste 100 de bacauani asteptau in fata farmaciei Sensiblu din str. Mihai Viteazu nr.2, acuzind ca li s-a solicitat trimitere medicala pentru a avea acces la aparat. „Avem o lista de 97 de oameni pentru test. Pina acum, nu s-au cerut documente, azi insa (ieri, n.r.) ne-au cerut trimitere de la medic”, a declarat Nita Paraschiva, 68 de ani. In plus, spun oamenii, pe buletinele de investigatii nu erau datele de identificare ale pacientului. „Nici nu m-a intrebat cum ma cheama. Puteam sa iau de oriunde niste rezultate”, a spus Ciubotaru Lilioara, de 53 de ani, pe buletinul careia, intr-adevar, nu figurau numele si prenumele. O alta problema reclamata a fost aceea a publicitatii mascate. „La toti scrie la fel: risc mare de osteoporoza si imi dau aici numele de la patru doctori din Spital. Asta e publicitate, nu e treaba serioasa”, a afirmat, revoltat, si Nita Adam. Declaratii din interiorul farmaciei nu am putut obtine, am luat insa act de pozitia organizatorului, prin intermediul reprezentantilor de la Bucuresti. Potrivit acestora, lipsa numelui a fost pe un numar limitat de buletine de investigatii, problema aparuta din cauza unei defectiuni tehnice a computerului si imediat rezolvata. Referitor la acuzatia de „publicitate mascata”, organizatorii au precizat ca s-a oferit o lista informativa cu numele unor specialisti din Policlinica Spitalului Bacau, pacientii nefiind insa obligati sa solicite consultatii acestora. „Cit priveste solicitarea ca cetatenii sa aduca trimitere de la medic pentru a avea acces la aparat, nu pot spune decit ca, probabil, a fost o solutie locala pentru a se putea controla afluxul de cetateni. Campania nu a fost asa gindita si a fost o lectie si pentru noi, ca pe viitor sa ne instruim mai bine personalul”, a declarat Veronica Burlacu, PR Manager, manifestindu-si regretul ca, la Bacau, actiunea a luat o alta intorsatura.
Lasă un răspuns