O băcăuancă de 40 de ani s-a obișnuit să reclame medicii și personalul de la urgențe cît mai des, pentru te miri ce și mai nimic. Ultima reclamație datează de cîteva zile și pune în vedere conducerii Direcției de Sănătate Publică (DSP) Bacău faptul că medicul de gardă era prea obosit și i-a scris greșit o literă din nume atunci cînd a înregistrat-o în registru. „Este una dintre clientele noastre vechi, care vine la serviciul de urgențe ori e cîte ori i se pare că se îmbolnăvește și că are nevoie de internare urgentă. Ne-am obișnuit cu ea și știm că de fiecare dată cînd vine ne vom trezi cu o reclamație pentru cine știe ce minuni. Nu avem ce-i face! O consultăm să vedem dacă se impune s-o internăm, iar în rest căutăm s-o deranjăm cît mai puțin, pentru că altfel nu ne lasă ea pe noi să ne vedem de treabă. Reclamațiile nu sînt întemeiate, dar ne pune pe drumuri pentru că, legal, ea trebuie să primească răspuns la reclamația pe care o face, iar noi trebuie să ne ducem să dăm explicații de fiecare dată”, ne-a declarat Sofia Haralambie, șeful Serviciului de Urgență.
Într-o altă sesizare, femeia cere conducerii DSP să ia măsuri cu medicii și personalul de la urgențe pentru că au obligat-o să meargă pe jos în loc să fie dusă cu căruciorul. „S-a nimerit ca odată cu ea să vină la urgențe un caz cu adevărat grav, o persoană care avea angină pectorală și căruia i-au fost făcute formalitățile de internare. Aveam un singur cărucior în gardă pe care se așezase femeia noastră. Una dintre asistente i-a cerut să se ridice și să se așeze pe bancă pentru a-l putea transporta pe bolnav în salon. Ea a reclamat situația la DSP, iar noi iar am pierdut timp pe drumuri degeaba”, ne-a mai spus, cu năduf, medicul. Acestea nu sînt singurele cazuri pentru care medicii și personalul de la urgență sînt reclamați, de cele mai multe ori pentru nimicuri sau chiar pentru vini imaginare. (Mirela ROMANEȚ)
Lasă un răspuns