Mai mult de jumătate dintre administratorii asociațiilor de proprietari din municipiul Bacău vor trebui schimbați din cauza neîndeplinirii criteriilor de competență. Acest fapt ar putea explica, în parte, situația dezastruoasă în care s-a ajuns privind asigurarea serviciilor de bază, relațiile cu furnizorii, încasarea sumelor datorate și achitarea datoriilor către furnizori. Cine credeți că ar trebui să conducă aceste asociații și cum vedeți rezolvarea problemei? – iată întrebările anchetei redacționale de astăzi.
G.G., 63 de ani, pensionară: „Chiar că după ureche conduc administratorii aceste asociații. Puține asociații sînt conduse «ca la carte». Marea problemă este că majoritatea fură. Fură pe capete”.
Maria Lunganu, 63 de ani, pensionară: „Asociațiile nu sînt conduse corect. După mine, administratorii de asociații ar trebui să fie mult mai activi, să aibă grijă ca oamenii să-și plătească datoriile la timp. Cred că o soluție ar fi ca acești administratori să fie schimbați în momentul în care se depistează că nu-și fac bine datoria. În plus, eu zic că trebuie o colaborare între administratori și șefii de scări”.
Traian Tudor, 53 de ani, maistru instructor: ” Pînă acum sînt mulțumit de felul cum conduce administratorul de la asociația noastră. Mai fac și ei șmecherii, dar în România cam așa se face treaba. Românul este inventiv, așa că știu ei cum să facă să fie și omul mulțumit, dar și ei”.
Costică Dorobăț, 37 de ani, confecționer: „La asociația de care aparțin eu totul e bine. S-au mai schimbat administratorii. Cei de la Primăria Bacău au venit și i-au schimbat. Am auzit că în alte părți sînt probleme mari. La noi, administratorul vine și vorbește cu oamenii, are grijă ca oamenii să-și plătească datoriile și multe altele. Totul merge bine”.
A consemnat Geanina ISTRATE
Lasă un răspuns