Băcăuanii care nu și-au rezolvat problema cererilor de debranșare mai vechi depuse la sediul Termloc au primit din partea societății un nou termen de grație. În urmă cu o lună, furnizorul de agent termic a decis să anuleze toate solicitările de debranșare de la rețeaua publică care se adunaseră în sertarele firmei, dar care nu au mai fost soluționate de locatari. Nu puține au fost situațiile în care locatarii fie au depus cererea de debranșare, și-au plătit taxa de debranșare, dar nu și-au mai montat centrală, fie s-au debranșat, și-au montat centrală proprie, dar acest lucru nu a mai fost comunicat furnizorului de agent termic. În cea de-a doua situație, este foarte posibil ca locatarii să fi fost scoși din baza de date a asociațiilor la care sînt arondați, dar suprafața apartamentelor lor să figureze în continuare la furnizorul de agent. Acest lucru este în detrimentul vecinilor care sînt încă racordați la sistemul de termoficare și care, din acest motiv, trebuie să plătească în continuare prețuri mai mari, pentru a acoperi și suprafața apartamentelor vecinilor luată în calcul de Termloc. „Am decis să le mai dăm un răgaz celor care au depuse cereri de debranșare la noi, pentru că situațiile sînt diferite. Nu putem lua aceeași decizie pentru toți, iar telefoanele și avertizările trimise au mai rezolvat o parte dintre cereri”, ne-a declarat reprezentantul Termloc, Voirel Comănescu.
Înainte de a trimite notele de înștiințare, în baza de date a Termloc se aflau aproximativ cinci sute de cereri de debranșare nesoluționate. După campania de soluționare, în sertare au mai rămas aproximativ jumătate dintre vechile solicitări. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns