Clienții nemulțumiți de calitatea produselor cumpărate au posibilitatea de a reclama acest lucru la Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului (OJPC) din Bacău. Săptămînal, pe adresa instituției sosesc zeci de plîngeri ale clienților ce se consideră că au fost păgubiți prin achiziționarea unui anumit produs. „Din totalul sesizărilor pe care le primim, în procent de 70% se dovedesc a fi întemeiate”, ne-a declarat Sorin Elisei, inspector șef la OJPC Bacău. Sînt însă și cazuri în care acestea nu au nici o tangență cu protecția consumatorului. De curînd, o băcăuancă a sesizat supărată foc instituția băcăuană că papucii pe care și-a i-a procurat dintr-un magazin o rod. O altă petiționară din Slănic Moldova și-a „demascat” vecina de ogradă pentru că acesta îi face nopți albe. Vecina femeii din Slănic este o împătimită crescătoare de animale. Ea are în bătătură vreo sută cincizeci de găini și două vaci, din cauza a căror gălăgie reclamata nu mai poate dormi noaptea. Scrisoarea femeii era adresată Protecției Consumatorului, iar mai jos femeia amintea ecologia și Protecția Mediului. „Printre sesizările temeinice vin și multe care nu sînt de competența noastră. Majoritatea adreselor pe care le primim se termină la fel: «În cazul în care nu îmi veți soluționa problema mea vă reclam la OJPC central»”, a mai precizat Sorin Elisei. (Claudiu TĂNĂSESCU)
Lasă un răspuns