• nici un administrator din Bacău nu a făcut o impresie atît de bună în fața comisiei de examinare, încît să fie autorizat • reprezentanții Primăriei spun că mulți administratori n-au nici o înclinație pentru ceea ce fac
În cele aproximativ două săptămîni de cînd au demarat interviurile în vederea atestării administratorilor asociațiilor de proprietari din Bacău, nici unul dintre candidați nu a obținut avizul definitiv al comisiei. Examinatorii spun că mulți administratori nu au înclinație spre munca pentru care sînt plătiți. De aceea, comisia vrea mai întîi să le ia interviu tuturor candidaților și apoi să spună cine a trecut și cine nu. În această perioadă, administratorii celor peste două sute de asociații din oraș susțin interviuri, după ce cu cîteva luni în urmă au susținut proba scrisă. „Interviurile au fost programate pentru luna iulie și prima jumătate a lunii august. După interviu le-am dat posibilitatea candidaților să-și întocmească dosarele solicitate de lege, iar spre sfîrșitul lunii august vor fi făcute publice rezultatele definitive ale atestării”, ne-a declarat Elena Șova Gîțu, directorul Serviciului Public de Asistență Socială (SPAS) al Primăriei din Bacău.
Dosarul administratorilor trebuie să cuprindă, pe lîngă cererea de atestare adresată comisiei de examinare, curriculum vitae, copii legalizate ale actelor de stare civilă și studii, certificate de cazier și recomandări din partea președintelui și a Comitetului Executiv al asociației. Dincolo de cunoștințele teoretice, membrii comisiei de examinare au în vedere și modul în care administratorii au reușit să își gospodărească asociațiile. Sînt verificate și datoriilor înregistrate pînă acum la furnizori, regularitatea cu care au fost achitate facturile, precum și demersurile pe care le-au făcut în recuperarea datoriilor de la locatari. „Selecția administratorilor va fi foarte riguroasă, pentru că acum sînt unii administratori care nu au nici o înclinație spre această meserie. Rezultatele finale ale atestării vor fi făcute publice spre sfîrșitul lunii august”, ne-a declarat Doinița Huțu, inspector de specialitate în Biroul de Administrare a Fondului Locativ din cadrul SPAS. Conform HG 400/2003, atestarea administratorilor trebuie să se încheie pînă la 31 august 2003. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns