• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Top Story / ULTIMA ORĂ: Umbrărescu oprește lucrul pe toate șantierele! De luni, nu își va mai chema oamenii la muncă

ULTIMA ORĂ: Umbrărescu oprește lucrul pe toate șantierele! De luni, nu își va mai chema oamenii la muncă

Ziarul de Bacau 5 iulie 2022 19 comentarii

LikeShare

Omul de afaceri băcăuan Dorinel Umbrărescu oprește lucrul pe toate șantierele, potrivit Asociației Pro Infrastructură! Potrivit organizației, unul dintre cei mai importanți antreprenori generali de pe proiectele majore de infrastructură rutieră a luat o decizie fără precedent: începând de luni, 11 iulie 2022, nu își va mai chema oamenii la muncă. Săptămâna curentă este una de odihnă, conform procedurilor interne, angajații UMB lucrând 14 ore pe zi plus sâmbetele.


„Sunt în pericol 7 proiecte care împreună depășesc 140 de kilometri, adică mai bine de O TREIME (aproape 36%) din totalul de 391 kilometri de autostradă și drum expres veritabil pe care România are în prezent contracte de execuție semnate!”, susține Pro Infrastructură.

Excepție face doar DEx12 Centura Slatina, acolo unde cei de la UMB sunt foarte aproape de final și au confirmat că vor continua astfel încât să dea drumul la trafic în jurul datei de 28 iulie.

Motivul? Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere le promite constructorilor, nu doar celor de la UMB, de peste jumătate de an că guvernul va adopta prin OUG formula polinomială de ajustare a prețului contractelor.

Dar una este să promiți, alta este să faci. Așa că, până la noi ordine, cei de la UMB joacă tare și intră într-un soi de „grevă”, asumându-și niște riscuri contractuale semnificative: penalități de întârziere sau, în caz extrem, pierderea garanției de bună execuție.

Situația este FOARTE gravă. Ar fi un dezastru dacă lucrurile ar degenera și s-ar ajunge la încetarea de comun acord sau rezilierea unui singur contract, darămite a tuturor, adică a 36% din totalul kilometrilor de autostradă și drum expres aflați în execuție!

– Asociația Pro Infrastructură

LikeShare

Din categoria: Top Story Etichete: Dorinel Umbrarescu

Reader Interactions

Comentarii

  1. Gabriel a zis

    5 iulie 2022 la ora 9:19 am

    Sunt constructorii de acuzat în această situație?

    Răspunde
    • Gogu a zis

      5 iulie 2022 la ora 6:16 pm

      Absolut…cand au incheiat contractul au fost de acord cu termenii si conditiile…axum o dau cotita fiindca aceasta manevră seamana mai mult a santaj, avand in vedere cati km are in lucru. Poate in viitor nu le mai da acces la genul asta de operatori economici…daca toti am incepe sa ne lamentam doar fiindca nu ne mai convine…ar fi haos….si o sa fie….mabgandesc doar la cei care au o gramada de credite si o sa plateasca la ele toata viata.

      Răspunde
    • Dani dan a zis

      5 iulie 2022 la ora 6:46 pm

      Gogu dute tu și lucrează cu preturile la materiale de acum 2 ani și ai sa vezi te încadrezi?

      Răspunde
  2. George a zis

    5 iulie 2022 la ora 9:56 am

    Bravo lui ca a luat atitudine . Nu poți construi astăzi la tarifele de acum 1-2 ani când s-a licitat. Din păcate foarte multe Șantiere s-au oprit
    Condiții economice speciale – condiții contractuale speciale

    Răspunde
  3. iondinbacau a zis

    5 iulie 2022 la ora 10:33 am

    Cel mai lenes guvern de pana acum.Ca sa aprobe o HG le trebuie 15 zile.

    Răspunde
  4. Gheorghe Dulaumare a zis

    5 iulie 2022 la ora 11:35 am

    Cresterea preturilor materialelor de constructie se datoreaza regimului Putin. Inainte de declansarea razboiului cu Ucraina, traiam confortabil, aveam inflatie mica, preturile erau mici, benzina era 5 lei, materialele de constructie erau ieftine, painea era 6 lei, gazele erau ieftine, pandemia era in curs de vaccinare obligatorie, Catzu avea par pe cap si pisica mieuna. Plus ca nu era seceta.
    Acu, inlocuiti mai sus Putin cu Biden.

    Răspunde
    • EUGDJSHWJS a zis

      5 iulie 2022 la ora 3:18 pm

      Interesant exercițiu, într-adevăr! Totuși cred că este eronat să spunem că regimul cuiva ar putea cauza atâtea. Nu știu ce se zice la televizor, (căci eu nu mă uit) însă inflația este cauzată de oprirea economiei în perioada carantinei. Iar războiul, ei bine el contribuie, dar nu este actorul principal!

      Răspunde
      • #dedreapta a zis

        5 iulie 2022 la ora 5:33 pm

        Decat ca nu e asa.
        Inflația e generata de tiparniță si alte (in)acțiuni ale băncilor centrale.
        Nu are legătură putin sau oprirea economiei.
        Ce ai zis tu contribuie la creșterea de prețuri care este un efect al inflației, nu cauza.
        #economie

        Răspunde
    • sebi a zis

      5 iulie 2022 la ora 3:27 pm

      nu mai e dragnea de vina? v-au bagat altul pe gat? nu mai e peeeeeee seeeeee deeeee? e puuuuuuu tiiiiiiiiiiin ?

      Răspunde
    • Bodnar a zis

      5 iulie 2022 la ora 9:18 pm

      Da umbrarescu a construi cele mai bune șosele de până acum. Și tot nu e bine ar trebui să îi închidă șantierele fiind că e perste nivelul celor lalti constructori. Și poate asta supăra e printre puțini romani care mai face ceva iam văzut cum au lucrat la Maramureș chiar e om

      Răspunde
    • Alin a zis

      5 iulie 2022 la ora 9:36 pm

      Ce materiale? Firmele de genul au si piatra, nisip tot prin alte firme de ale lor, au stocuri si acum vor sa vanda la pret de acum. Iar la cat e la noi pretul pe km, le ajunge si daca se dubleaza pretul la materiale. Doar la noi, toti vor sa faca profit triplu rapid

      Răspunde
      • Jerul a zis

        6 iulie 2022 la ora 10:11 am

        Sefu, chiar daca au pe stoc materiale asta nu inseamna ca cineva trebuie sa stea la cheremul statului. Materilele alea trebuiesc transportate cu ceva, cu utilaje nu? Cu ce merg utilajele, cu combustibil,cat costa acum combustibilul? Diferenta ajunge in pretul finit. Toata vina o poarta statul incompetent, lenes, daca o firma are intarzieri o penalizeaza, dar daca statul are intarzieri cine ii penalizeaza, nimeni. Asta se cheama abuz de putere, si incompetenta birocratica.

        Răspunde
        • aciG a zis

          8 iulie 2022 la ora 2:52 am

          Lucrezi laumbrarescu? Se vede ce legalist este după antena stației de pe mașină din spatele lui

          Răspunde
  5. Stinga a zis

    5 iulie 2022 la ora 2:05 pm

    Nu mai că sa dublat prețul la motorină și deja e un dezastru sa nu mai zic de materiale ce să facă să aducă bani de acasă se termine lucrările Bv domnul Ubrarescu

    Răspunde
  6. Virgil a zis

    5 iulie 2022 la ora 2:29 pm

    Cum vine aia „proceduri interne, angajati lucreaza 14 ore pe zi plus sambetele”? ,
    E legal asa ceva?

    Răspunde
    • Emil a zis

      5 iulie 2022 la ora 10:06 pm

      Tu lucrezi la stat așa-i?

      Răspunde
      • virgil a zis

        8 iulie 2022 la ora 8:56 am

        Nu sunt la privat si uneori ating poate chiar 14 ore, dar se compenseaza imediat. Patronatul are nevoie de toata resursele mele, iar daca as fi obosit sau neatent se pot produce deranjamente majore.
        Cred ca este la fel si in constructii, din ultimele evenimente se pare ca deranjamentele lor pot fi chiar foarte serioase.

        Răspunde
    • Titi a zis

      6 iulie 2022 la ora 7:19 am

      Ăștia fac ce vor, în spiale lor este însăși Securitatea, asta cu „privatul” la noi este o glumă sinistră!!!

      Răspunde
  7. Potop Florentina a zis

    5 iulie 2022 la ora 3:09 pm

    Foarte bine,mai sunt și oameni cu coloana vertebrala

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

 

Ultimele articole

Oficiali ai Ambasadei Italiei, la Consiliul Județean. Președinta Breahnă-Pravăț, întrevedere cu ambasadorul Durante Mangoni și cu Federico Mozzi, șeful Biroului Economic

Tutorialele Cutia Bebelușului, un ajutor esențial pentru gravide și mame

Caracteristicile indispensabile ale unei triciclete pentru copilul tău!

FOTO! Un cățel căzut într-o fântână, salvat de pompierii băcăuani

Dezvăluiri incendiare din dosarul de la Căminul de bătrâni. Diaconu le cumpăra poșete Cavalli și Ferragamo, de 3.000 de euro, directoarei Dimofte si Dianei Ilie, pentru că „au fost cuminți”

Locuri de muncă la Conextrust SA

2 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

1 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

30 aprilie 2025

Locuri de muncă la Conextrust SA

29 aprilie 2025

Ultimele comentarii

  • Marian la Dezvăluiri incendiare din dosarul de la Căminul de bătrâni. Diaconu le cumpăra poșete Cavalli și Ferragamo, de 3.000 de euro, directoarei Dimofte si Dianei Ilie, pentru că „au fost cuminți”
  • Marian la Dezvăluiri incendiare din dosarul de la Căminul de bătrâni. Diaconu le cumpăra poșete Cavalli și Ferragamo, de 3.000 de euro, directoarei Dimofte si Dianei Ilie, pentru că „au fost cuminți”
  • Anais Broboadă Leuștean la Oficiali ai Ambasadei Italiei, la Consiliul Județean. Președinta Breahnă-Pravăț, întrevedere cu ambasadorul Durante Mangoni și cu Federico Mozzi, șeful Biroului Economic
  • Ion zala la Dezvăluiri incendiare din dosarul de la Căminul de bătrâni. Diaconu le cumpăra poșete Cavalli și Ferragamo, de 3.000 de euro, directoarei Dimofte si Dianei Ilie, pentru că „au fost cuminți”
  • Ionel Carutasu la Dezvăluiri incendiare din dosarul de la Căminul de bătrâni. Diaconu le cumpăra poșete Cavalli și Ferragamo, de 3.000 de euro, directoarei Dimofte si Dianei Ilie, pentru că „au fost cuminți”

Cabinet parlamentar PNL

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale

Cabinete parlamentare PSD

Cabinet parlamentar AUR

Găzduit de Simplenet

Copyright © 2025 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău