Croco, brandul din Onești, s-a clasat anul trecut pe primul loc în topul celor mai vândute mărci de biscuiți dulci, o piaţă care depăşeşte 1,6 miliarde de lei anual, conform datelor companiei de cercetare Euromonitor, informează businessmagazin.ro.
Astfel, această categorie rămâne una în care brandurile locale mai au un cuvânt de spus în contextul în care segmentul biscuiţilor şi al dulciurilor în general este inundat de branduri străine. Conform datelor de pe site-ul Croco, producătorul are o cotă de piaţă de 9% pe segmentul biscuiţilor cu cremă.
Al doilea loc în clasamentul celor mai vândute branduri de biscuiţi dulci este Oreo, al gigantului Mondelez, potrivit Euromonitor. Podiumul este completat de un alt brand românesc, Alfers, produs de compania Alka.
Despre „Croco”
Croco este o afacere românească pusă pe picioare de antreprenorul Damian Mereu, care activează din anul 1994. Inițial, la fabrica din Onești se produceau sticks-uri, dar în timp oferta brandului s-a diversificat. Astăzi, sub marca Croco, se produc și crackers, covrigei, pufuleți, biscuiți Petit Beurre și cu cremă ș.a.
Compania are 450 de angajați, iar în anul 2021 a înregistrat o cifră de afaceri de peste 35 milioane de euro, conform informațiilor de pe site-ul producătorului.
Cristi a zis
Felicitări!
Si sa ramaneti mereu pe primul loc!
Brand local, autohton!!!!
Neaga Genova a zis
Felicitări!